Jump to content

Weet er soms iemand waar je zo'n chique pak

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey weet er soms iemand waar je zo'n chique (zwart) pak kan vinden...... :?

zoals die gasten van Men In Black ?

Mastertuner :D

Bewerkt: door Mastertuner

Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan je wel een chique pak bij Victim (Zip?) in elkaar draaien? :)

Iig kon ik daar kiezen uit een mooi jasje en onderhemd,en ook kan je bij de winkel (Victim) een mooie broek kopen die erbij past. :)

EDIT: Oh SummerBase..Thnx! Dit wist ik ook nog niet. :)

Bewerkt: door W1ckeD

Dat weet ik wel en dat kan maar in 1 winkel in heel San Andreas als ik me niet vergis en dat is in de Didier Sachs je zult denken dat klinkt Duits, maar goed het ligt als ik me niet vergis in de wijk Rodeo in Los Santos en is pas beschikbaar wanneer je van Las Venturas naar Los Santos gaat dat heet ook wel: 'Return to Los Santos missies' in het Nederlands 'Op weg naar de Los Santos missies'. Maar goed in die winkel heb je dus nette pakken en dure kleding en let dan op echt heel erg duur. Je bent zo even 15000 kwijt voor een broek en een simpel jasje, maar de kleding is er dan ook naar het staat heel erg mooi. Verder zijn er diverse accessoires te krijgt. En de winkel ziet er zeer degelijk uit; hij is op de hoek te vinden in de wijk Rodeo en daar ga ik even een kaart voor maken en als het mogelijk is even een screen opzoeken van de Didier Sachs. ;)

---

Ik had GTA San Andreas nog open staan en ik ben dus even naar de Didier Sachs gegaan en daar heb ik wat leuke screens gevonden persoonlijk vindt ik de keding van van Tuxedo erg mooi, omdat het duidelijk is en dus goed aansluit op jou wensen. Ik heb het samen gesteld met screens en ik kan je vertellen we zijn heel veel geld kwijt. Ik zal ter illustratie onderschrift geven. Veel plezier! :puh:

gtasa2006101519293171vd4.th.jpg gtasa2006101519474309mq3.th.jpg

'Voorgevel Didier Sachs' ~~~ 'Voorgevel Victim'

gtasa2006101519310490en4.th.jpg gtasa2006101519484395fh8.th.jpg

'Torso : Tuxedo' ~~~~~ 'Torso : Black Jacket'

gtasa2006101519313128tq2.th.jpg gtasa2006101519490701cw2.th.jpg

'Legs : Tuxedo' ~~~~~ 'Legs : Black Pants'

gtasa2006101519325078rt8.th.jpg gtasa2006101519492984ti4.th.jpg

'Glasses : Black' ~~~~~~ 'Glasses : Black'

gtasa2006101519333409zp9.th.jpg gtasa2006101519495220ag6.th.jpg

'Een dagje Didier Sachs' ~ 'Een dagje Victim'

didiersachsmapbe7.th.png

Zo zie je maar het kan een hele boel geld schelen! ;)

Edit: Mooi kleding W1ckeD dat Tweed Jacket staat wel mooi bij die Pet! :)

Bewerkt: door SummerBase
Heey weet er somos iemand waar je zo'n chique (zwart) pak kan vinden...... :?

zoals die gasten van Men In Black ?

Chique kleding en voornamelijk dure kleding kun je vinden in: Victim en Didier Sachs ;)

Wikigta - vindplaatsen Klik op de juiste winkel en hij laat zien waar je ze kunt vinden :)

Groet gammie :cya:

Bewerkt: door gammie

Net even wezen shoppen bij DS. :)

Mooie kleding hebben ze daar. :*D

Will1.jpg

Will2.jpg

De 2de is een beetje Man In Black stijl :puh:

Bewerkt: door W1ckeD
Geplaatst:

Oeie ik moet Las venturas nog vrijspelen (ik zit nog maar in San Fierro).... :-(

maar alvast bedankt!

Geplaatst:

Er is nog een moi pak ik weet niet zeker of het zwart is maar het is wel prachtig.

Ik bedoel hiermee het tuxedo pak die is te koop bij Didier Sachs. Ik weet de prijzen van de kleren niet maar een bepaalde hoed past er wel goed bij.

Geplaatst:

als je voor de Chique en stijl gaat (Bussiness) ga dan naar Victim of DS

als je voor goedkoop en makkelijk gaat : Binco en Zip

VOOR GANG KLEDING NAAR BINCO GAAN

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ok allemaal bedankt voor jullie mederwerking! :Y

Maar nog 1 klein dingetje: wanneer kan ik de victim vrijspelen, want er wordt alleen maar gesproken over DS.

Mastertuner :schater:

De Victim is toegankelijk zodra je in Las Venturas bent aangekomen. Ik bedoel hiermee niet 'The Dessert' maar 'Las Venturas' zelf. Nadat je de Flying School voltooid hebt kun je missies starten in Las Venturas, op ditzelfde moment wordt ook de Victim geopent. De Victim bevindt zich op twee plaatsten in San Andreas, helemaal in het noordoosten van Las Venturas en in het westen van Los Santos, naast de Didier Sachs. Ik heb even een kaartje voor je gemaakt met de exacte locaties van de Victim. ;)

saradarmapmb5.th.jpg

Bewerkt: door Bling

je ka wel een mooi medic pak krijgen door veel te date

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Ohja, het is wel een tijdje geleden dat ik nog in SF zat, maar ondertussen zit ik dus in Las Venturas dus allen bedankt ik had veel hulp aan jullie uitleg!

BEDANKT BEDANKT BEDANKT!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...