Lord of the W Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Wat vinden jullie van mijn eerste ontwerp?? Reageren
Preddy Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Ik houd er rekening mee dat het je eerste is, maar ik geloof dat wanneer je in dit subforum iets neerzet, je opbouwende kritiek op je werk wil. Kan zijn dat ik derhalve wat doorschiet, maar daar wordt de volgende waarschijnlijk alleen maar beter van. Eerst valt me op dat het wel aardig goed gerendered is. Kon bij 50 misschien nog iets strakker maar ziet er wel aardig uit. Voor de rest is je ontwerp ietwat saai te noemen. Standaard kleur achtergrond, font dat wel iets specialer zou kunnen en misschien toevoeging van effecten. Er zijn wel goeie tutorials te vinden hoe je hiermee je werk beter kan maken. Omdat het je eerste is 7/10 Reageren
King Room Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Ik houd er rekening mee dat het je eerste is, maar ik geloof dat wanneer je in dit subforum iets neerzet, je opbouwende kritiek op je werk wil. Kan zijn dat ik derhalve wat doorschiet, maar daar wordt de volgende waarschijnlijk alleen maar beter van. Eerst valt me op dat het wel aardig goed gerendered is. Kon bij 50 misschien nog iets strakker maar ziet er wel aardig uit. Voor de rest is je ontwerp ietwat saai te noemen. Standaard kleur achtergrond, font dat wel iets specialer zou kunnen en misschien toevoeging van effecten. Er zijn wel goeie tutorials te vinden hoe je hiermee je werk beter kan maken. Omdat het je eerste is 7/10 Ik hoef er niets meer aan toe tevoegen!! Achtergrond: 6,5 Kleuren: 5 Render: 5 Effecten: - Tekst: 5 Orginaliteit: 6 Indruk: 5 Totaal: 6,5 PS: Geef niet lager dan een 5!! Hoogste Rate! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.