masterkey Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Haj iedereen ik kan zelf opeens niet meer op live messenger komen hij zegt dat mijn gateway ofline is ik weet geen eens wat gate way is (Slim ben ik toch weer he )kan iemand mij helpen dat ik msn weer aan de praat krijg mischien ligt het ook aan mijn virus scan heb namelijk wel een goede pc cillin internet securety 14 HELUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUP!!!!!!!!!!!1 Reageren
Preddy Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Gebruik je een router oid? In dat geval moet je die eens proberen te restarten. Reageren
Advancegta Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) Gebruik je een draadloze modem? Hiermee heb je een getaway dit is net zoiets als een ip-adres. Tenminste het zijn ook een hoop getalletjes .Ik gebruikte die code om de router vanuit de internet browser te configuren.Dus ik denk dat jij even de getaway moet zoeken en dat intypen in je internet browser en hem daarmee configuren. Dit is volgens mij niet zo moeilijk je moet eerst je naam en wachtwoord invoeren (standaard admin) en dan kijk je gewoon overal even rond tot je getaway ziet.En daarachter een getal die je als het goed is aan kan passen.Verander dit getal en kijk of het nu werkt.Hoe je je getaway nummer achterhaalt verschilt volgens mij per computer (Ik kan het mishebben) Bij mij is het door heel simpel rechtsonderin op het internet-verbinding icoon te drukken en dan op ondersteuning te klikken en dan krijg je een lijstje met onder andere je ip en getaway. Veel succes Bewerkt: 15 oktober 2006 door Advancegta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.