joshoon Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Ik bezit op dit moment een PC (Ja, dat is ook een spelcomputer ), een Playstation 2 en een Xbox 360. Mijn 'handheld' is een Playstation Portable. das waar een pc ook Reageren
gammie_ Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Ik koop geen spelcomputer binnenkort maar wou wel even melden dat ik veel interesse heb in de Xbox 360 dus dat zal in de toekomst zeker nog wel in mijn bezit komen Reageren
Eli R Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik ga de Nintendo Wii kopen. Reageren
Boris H. Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik heb in oktober dit jaar een PS2 en PSP gekocht. Nu ben ik van plan om in maart een PS3(60 GB versie) te halen. Boris H. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 ik koop denk ik een 360, als hij goedkoper is, en als ik geld heb . en ik weet niet waarom, maar ik begin steeds meer te twijfelen, want ik moet dus kiezen tussen binnenkort een 360 of later een rijbewijs. maar ik zie wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.