.Sharingan Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 (bewerkt) Onderwerp: Kiera Knightley Soort design: Dunno Size design: Maakt niet uit Render:Ja Animatie: Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo Snel mogelijk. Whoop Bewerkt: 22 oktober 2006 door RonaldVC
King Room Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 (bewerkt) Ik wil wel!! Sorry heb niet goed gelezen even kijken als ik nog 1 heb liggen!! Ik heb er geen 1!! Misschien een ander!?!! Bewerkt: 16 oktober 2006 door King Room
.Sharingan Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 (bewerkt) Dan maak je er toch een. Je hoeft niet per se een Premade. Edit: Mijn fout, ik heb het veranderd naar Premade: mag KR Battle mag gewoon doorgaan, als je nog durft. Bewerkt: 16 oktober 2006 door .WhoopDiDoo.
King Room Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Oke,, Ik zou er wel even aan werken als ik tijd en thuis ben!?
.Sharingan Geplaatst: 20 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Nou potverdriedubbeltjes komt er nog wat van ja ? Neem de tijd die je wilt, IK PWN jou , het is een Sig die ik al een keer heb gebruikt, maar hij PWND de wereld !
King Room Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) Oo Sh*t ik was het helemaal vergeten dat komt omdat ik stage hebt en veel basketball de laatste tijd!! Ik ga er nu wel mee bezig!! Bewerkt: 21 oktober 2006 door King Room
.Sharingan Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) King Room .WhoopDiDoo. Laat het stemmen beginnen Kan een mod de topic titel even veranderen ? Bewerkt: 22 oktober 2006 door .WhoopDiDoo.
twaka Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 STEM: Whoopidoo Die van King Room is wat te vierkant, en die van Whoopidoo komt er echt mooi uit met al die vormpjes enzo! leuk idee!!
M4X Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Moeilijke keuze, maar m'n stem gaat naar kingroom. Die van whoopdidoo vind ik ook erg mooi, en vooral de buitenkant vind ik leuk gemaakt. Die van kingroom vind ik mooier door die bloemenbackground en door dat het gezicht van dichtbij erg realistisch lijkt. En dat Keira Knightley op het kussen vind ik niet zo heel mooi, dat had je beter in de linkerbovenhoek of groot in het midden kunnen zetten.
.Antonio Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Hmm, mijn stem gaat naar .WhoopDiDoo. omdat: De rand is heel mooi en de achtergrond kleur sluit goed aan op de achtergrond van de site. Mooie licht effects en renders. Het font is heel mooi en ook goed gebruikt @ King Room: De bloeme zijn heel mooi, sluit mooi aan op de foto van keira knightley. Mooi licht onder de text Alleen jammer dat hij geen stroke heeft.
Preddy Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Mijn stem gaat naar .WhoopDiDoo. Te beginnen waarom het niet King Room is geworden. Ten eerste valt op dat haar gezicht zeer pixelachtig is, wat ik persoonlijk zeker niet mooi vind. Ook vind ik de bloemen/figuren naast haar op een of andere manier niet goed erin passen. Foutje die me net opvalt is dat haar nek ineens ophoudt, wat zeer jammer is. Dat had beter verwerkt kunnen worden mijns inziens. In vergelijking met die van King Room komt Keira in die van .WhoopDiDoo. er mooier uit. Het is een mooie vrouw en dat wordt nadrukkelijker weergegeven in deze sig. Ook vind ik het vermelden waard dat de 'border' (als ik dat zo mag noemen) zeer orgineel en leuk gedaan. Als laatste komt de tekst in deze sig ook beter naar voren dan in die van King Room. Bewerkt: 23 oktober 2006 door Preddy
.Sharingan Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 De rand is heel mooi en de achtergrond [b[kleur sluit goed aan op de achtergrond van de site.[/b] Ik heb die sig allang gemaakt, 5 maanden geleden ongeveer. Maar toen had ik de achtergrond kleur verkeerd gedaan, Ik ben blij dat ie nu bij de achtergrond van de nieuwe Skin past !
vice Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 tja,en misschien maak ik de laatste en wie weet beslisende stem(heb niet geteld ). de laatste datum. king room heel mooi afgewerkt,leuk dat de bloemetjes strelen over het vel de naam is heel orgineel bedacht.. maar het enigste nadeel bij mij zijn de graphics,het is nogal beetje met stippeltjes,en dat is niet echt mooi. .whoopdidoo. heel mooi bedacht,volgens mij is die zijkant hel wat tijd in gekropen de licht effecten en tekst passen heel goed ,het zou mss nog iets pittiger kunnen maar het is oké. stem spannend he.. lol eerst het verhaaltje van kabouterplop , nee nee.. mijn stem gaat naar... .whoopdidoo. !! gefeleciteerd!
.Levi. Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Battle afgelopen, winnaar WhoopDiDoo +1 punt en verliezer King Room -1 punt. Topic closed en rank updated.
Recommended Posts