nebu147 Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 ik vind de las venturas rpg game het best, je kunt daar je geld dat je verdiend echt behouden, ook kun je huizen kopen die voor altijd van jou blijven. verder kun je bedrijven kopen. daar verdien je veel geld mee. als je 3 uur op de server hebt gespeelt krijg je een of ander regular recht. dan kun je ook een politieagent zijn en kun je meer geld op de bank hebben. ik vind het vooral een leuke server omdat je alles kunt behouden. je moet je voordat je begint te spelen eerst registereren. Reageren
lllll Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 ja maar wat als je gebant bent:P??? Reageren
erterer0 Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 (bewerkt) Mijn lievelings server is Cops And Robbers, een rpg game. Waarbij je cop, die crimenelen moet arresteren of robber ( die ook onschuldig kan zijn) kunt zijn, deze mode is erg uitgebreid, zo arresteren de meeste politie`s de crimelen in plaats van ze neer te schietten... Bewerkt: 7 november 2006 door erterer0 Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Mijn lievelings server is Cops And Robbers, een rpg game. Waarbij je cop, die crimenelen moet arresteren of robber ( die ook onschuldig kan zijn) kunt zijn, deze mode is erg uitgebreid, zo arresteren de meeste politie`s de crimelen in plaats van ze neer te schietten... dies cool ja en minigames madness kun je props kopen en wapens en jek unt de jail in gesmeten worden:P Reageren
SA:MP player Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 ik vind LV DM~MG+Landgrab het meest gespeelde gamemode en ik speel die het meest omdat je daar veel geld kan krijgen Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 nu mijn eigen grand theft online mode chille mode:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.