Jump to content

Los santos slamvan projectje.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Slamvan project los santos

Mensen ik heb een best wel leuk klein projectje bedacht waar degenie die het leuk vinden kan meedoen om mij te helpen als je het wil.

Ik ben al een hele tijd opzoek naar een slamvan maar ik zit nog maar in Los Santos, het gaat zo:

Julie gaan in Los Santos rond rijden en zoeken naar een rijdende slamvan daar, op het moment dat je het ziet, maak je een screenshot als je het op de pc hebt, en als je het op de ps2 of xbox hebt zet je een kruisje op deze kaart en zet je erbij watvoor weer het was, hoelaat het was, en in welk voertuig je zat.

zodat ik alles precies na kan doen om de slamvan ook tegen kan komen.

Locaties waar hij zou kunnen zijn:

-In de buurt van je verona beach savehouse

-In rodeo

-In downtown

Ik heb op internet gevonden dat je mogelijk zelf in een bepaald type voertuig moet zitten, bijv pick-up

Lijst met deelnemers:

...

ik zoek uiteraard zelf ook mee.

Iedereen die meedoet heel erg bedankt!

uiteraard als je hem in een ander gebied tegenkomt is dat ook goed ;) maar wel in los santos hè ;)

ps ik heb san andreas op de xbox dus savegames ofz heeft geen nut.

Bewerkt: door Delanoll
Geplaatst:

Jij wilt dus graag de Slamvan hebben?

Helaas is het niet zo dat als je een Slamvan tegenkomt hij ook altijd op die plek is maar er zullen vast wel gebieden zijn waar hij vaker voorkomt.Dus jou idee nu om een slamvan te krijgen gaat denk ik niet lukken.

Ik zal zometeen eens zoeken en dan zet ik hem in men garage en dan geef ik je de savegame wel.

Jij wilt dus graag de Slamvan hebben?

Helaas is het niet zo dat als je een Slamvan tegenkomt hij ook altijd op die plek is maar er zullen vast wel gebieden zijn waar hij vaker voorkomt.Dus jou idee nu om een slamvan te krijgen gaat denk ik niet lukken.

Ik zal zometeen eens zoeken en dan zet ik hem in men garage en dan geef ik je de savegame wel.

oke jij begrijpt dus niet echt wat ik bedoel, ik zoek inderdaad een slamvan, maar ik heb san andreas op de xbox en heb op internet gezocht waar hij zou rondrijden en dat is dus in de bovenstaande gebieden waarschijnlijk. dus het leek me wel een leuk idee om met zn allen te gaan zoeken en dan posten waar & hoe hij precies rijd in los santos, want ik heb al heel veel gezocht. als je nou me eerste bericht goed leest snap je me idee.

dus wil je meedoen? dan zet ik je op de deelnemer lijst als je wil.

Geplaatst:

Volgens mij kom je hem tegen tijdens de missie Ryder

Je gaat naar Ryder toe om wat rond te hangen. Ryder wil dat je je haar knipt dus je gaat naar "Reeses Hair Facial Studio" . Loop naar binnen en kies een kapsel dat je mooi vindt en ga weer naar buiten naar Ryder.

Hij vindt je te dun, dus je moet wat gaan eten bij de "The Well Stacked Pizza" aan de overkant van de straat. Kies 1 van de 4 menu's om te eten.

Als je klaar bent met eten kom Ryder de Pizza Stack in lopen en eist geld. CJ vraagt wat Ryder aan het doen is en in de tussentijd pakt de medewerker een shotgun onder de balie vandaan en schiet op CJ en Ryder, gelukkig worden ze niet geraakt.

CJ en Ryder rennen snel naar buiten om te vluchten. Stap snel in de auto en rij Ryder terug naar Grove Street.

Volgens mij kom je hem tegen tijdens de missie Ryder

Je gaat naar Ryder toe om wat rond te hangen. Ryder wil dat je je haar knipt dus je gaat naar "Reeses Hair Facial Studio" . Loop naar binnen en kies een kapsel dat je mooi vindt en ga weer naar buiten naar Ryder.

Hij vindt je te dun, dus je moet wat gaan eten bij de "The Well Stacked Pizza" aan de overkant van de straat. Kies 1 van de 4 menu's om te eten.

Als je klaar bent met eten kom Ryder de Pizza Stack in lopen en eist geld. CJ vraagt wat Ryder aan het doen is en in de tussentijd pakt de medewerker een shotgun onder de balie vandaan en schiet op CJ en Ryder, gelukkig worden ze niet geraakt.

CJ en Ryder rennen snel naar buiten om te vluchten. Stap snel in de auto en rij Ryder terug naar Grove Street.

zou je misschien kunnen ophouden met alternatieven geven, ik heb wat leuks bedacht en op die manier wil ik het graag doen, verpest het nou niet. dankje. en ookal zou ik dit willen ik ben al voorbij die missie .

edit: zal ik je nou nog bij de deelnemers zetten ik zou het leuk vinden als je meedoet want er zijn nog 0 deelnemers nu helaas.

Geplaatst:

Ik denk dat het niet zoveel zin heeft

Als ik bijv. in de regen om 14:12 op die locatie hem zie rijden. En als jij ook op die tijd met dat weer naar die locatie gaat, hoef je hem nog niet tegen te komen omdat de auto's 'random' gespawnt worden. De auto's rijden niet een bepaalt traject, ze worden gewoon geladen als je ergens rijd.

Geplaatst:
Ik denk dat het niet zoveel zin heeft

Als ik bijv. in de regen om 14:12 op die locatie hem zie rijden. En als jij ook op die tijd met dat weer naar die locatie gaat, hoef je hem nog niet tegen te komen omdat de auto's 'random' gespawnt worden. De auto's rijden niet een bepaalt traject, ze worden gewoon geladen als je ergens rijd.

ja maar alle auto's zijn geprogrameerd om een bepaalde tijd dus stel dat jij hem om 14:12 ziet rijden in downtown dan zou ik ook tussen 14 en 15 uur moeten gaan zoeken en dan is de kans groot dat ik hem ook tegenkom. en het kan ook echt dat je bepaalde auto's eerder tegenkomt als je zelf in hetzelfde type zit maarja volgens mij gaat er niemand meedoen dus ik zal wel moeten wachten tot ik de import/export kan doen, omdat er niemand meedoet kan hier een :slotje: helaas :{
Geplaatst:

Delanoll een auto komt niet op een bepaald uur langsrijden maar wordt gewoon op een willekeurige plaats rijdend gespawnt, wat je trouwens niet ziet. Je hebt evenveel kans om hem om 15 uur te zien dan om 23 uur. Rijd gewoon wat rond in Vinewood/Rodeo en je vind hem wel na maximum 5 minuutjes. Als je al in Las Venturas bent staat hij vaak op de parking naast de weg. Ik denk ook dat je voor dit soort dingen toestemming moet vragen maar ik denk dat je hem met deze info wel vind. :)

Delanoll een auto komt niet op een bepaald uur langsrijden maar wordt gewoon op een willekeurige plaats rijdend gespawnt, wat je trouwens niet ziet. Je hebt evenveel kans om hem om 15 uur te zien dan om 23 uur. Rijd gewoon wat rond in Vinewood/Rodeo en je vind hem wel na maximum 5 minuutjes. Als je al in Las Venturas bent staat hij vaak op de parking naast de weg. Ik denk ook dat je voor dit soort dingen toestemming moet vragen maar ik denk dat je hem met deze info wel vind. :)
ten 1e, ik ben pas in los santos, ten 2e wat jij zegt is absoluut niet waar, heb je nog nooit gemerkt dat je sommigge auto's juist alleen savonds (bijv) tegenkomt? en wat je zegt van na 5 minuten tegenkomen is al heeelemaal niet waar want ik heb hem na een half uur rondjes rijden nog niet gevonden... Bewerkt: door Delanoll

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...