Mensen ik heb een best wel leuk klein projectje bedacht waar degenie die het leuk vinden kan meedoen om mij te helpen als je het wil.
Ik ben al een hele tijd opzoek naar een slamvan maar ik zit nog maar in Los Santos, het gaat zo:
Julie gaan in Los Santos rond rijden en zoeken naar een rijdende slamvan daar, op het moment dat je het ziet, maak je een screenshot als je het op de pc hebt, en als je het op de ps2 of xbox hebt zet je een kruisje op deze kaart en zet je erbij watvoor weer het was, hoelaat het was, en in welk voertuig je zat.
zodat ik alles precies na kan doen om de slamvan ook tegen kan komen.
Locaties waar hij zou kunnen zijn:
-In de buurt van je verona beach savehouse
-In rodeo
-In downtown
Ik heb op internet gevonden dat je mogelijk zelf in een bepaald type voertuig moet zitten, bijv pick-up
Lijst met deelnemers:
...
ik zoek uiteraard zelf ook mee.
Iedereen die meedoet heel erg bedankt!
uiteraard als je hem in een ander gebied tegenkomt is dat ook goed maar wel in los santos hè
ps ik heb san andreas op de xbox dus savegames ofz heeft geen nut.
Slamvan project los santos
Mensen ik heb een best wel leuk klein projectje bedacht waar degenie die het leuk vinden kan meedoen om mij te helpen als je het wil.
Ik ben al een hele tijd opzoek naar een slamvan maar ik zit nog maar in Los Santos, het gaat zo:
Julie gaan in Los Santos rond rijden en zoeken naar een rijdende slamvan daar, op het moment dat je het ziet, maak je een screenshot als je het op de pc hebt, en als je het op de ps2 of xbox hebt zet je een kruisje op deze kaart en zet je erbij watvoor weer het was, hoelaat het was, en in welk voertuig je zat.
zodat ik alles precies na kan doen om de slamvan ook tegen kan komen.
Locaties waar hij zou kunnen zijn:
-In de buurt van je verona beach savehouse
-In rodeo
-In downtown
Ik heb op internet gevonden dat je mogelijk zelf in een bepaald type voertuig moet zitten, bijv pick-up
Lijst met deelnemers:
...
ik zoek uiteraard zelf ook mee.
Iedereen die meedoet heel erg bedankt!
uiteraard als je hem in een ander gebied tegenkomt is dat ook goed
maar wel in los santos hè 
ps ik heb san andreas op de xbox dus savegames ofz heeft geen nut.
Bewerkt: door Delanoll