Jump to content

Models uit Battlefield 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallow, ik zou graag willen weten hoe je voertuigen ui bf2 of bf2142 in 3dsmax krijgt, kan iemand mij helpen?

Geplaatst:

Hiervoor kun je beter hulp zoeken op een Battlefield modding forum.

Op het moment dat je de 3ds. files hebt, kunnen wij je weer helpen.

Geplaatst:

Dat zegt niet zoveel waar het in gemaakt is,

GTA is ook in 3ds max gemaakt maar zonder scripts valt er weinig van gta in te openen..

Geplaatst:

Je kan BF2 bestande openen in ZModeler 2.0.8 :engel: [2.0.7]

[2.0.7] omdat ik die niet heb, maar het moet mogelijk zijn hoop ik...

Geplaatst:

Vanaf daar, ou je hem moeten kunnen exporteren als een .3D bestand. Die kan je zo weer Importeren in 3DS Max. Als hij Low-Poly genoeg is, kan je er een .COL van maken, een .DFF. Nu moet je nog de Textures verkrijgen, misschien zitten die in een .TXD, anders zou je ze eventueel kunnen convertern naar een .BMP, die je zo weer kan openen in de TXD Workshop, waar je er daar weer een .TXD van maakt.

Alles ingame zetten, en violá je hebt een BF2 Model ingame ;)

Geplaatst:

:D , maar ik gebruik ze ook niet alleen voor gta :puh:

ik ga er ook filmpjes mee maken :D ook met die battlewalker uit bf2142 :D

Geplaatst:

Je zou die Battlewalker moeten converten tot een skin voor CJ xDDDDD en zo'n tank is wel vet voor de Rhino en zo'n helikopter is wel vet voor de Hunter en....

Geplaatst:

Tja, ik denk niet dat het gaat lukken om die Mechs etc ingame te krijgen. Ze zullen vast heel anders opgebouwd zijn. Je moet aan veel dingen denken, zoals hoe je in de Mech zit, er staat een pijltje op het scherm, die aangeeft in welke richting je loopt, als je op dat pijltje staat, loop je recht etc.

Dit soort dingen zijn verweg niet in SA te krijgen, hoe leuk het ook allemaal is. Ik denk niet eens dat de best evaren Modders dit kunnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...