Puma Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Hey ik heb dus de greenwood gemod met sketchup, en in 3ds max alles bij elkaar gedaan, alle links kloppen, ook bij die Scenematic View (zover ik weet dan he)... Ik heb 'm even geupload (de .txd en .dff en .max) en ik zou willen vragen of iemand er even naar zou willen kijken... wat ik fout heb gedaan... of er een fout zit in die scenematic view... enz.... Alvast Bedankt, Grtz Puma. Klik hier om mijn spel-laten-crashen-de-greenwood te downloaden Reageren
ikt Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Heb je hem geinstalleerd met SAMI? Want SAMI geeft veel problemen Reageren
SWYV Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 puma, de 3ds max is veel te ingewikkeld, ik zou toch Zmodeler nemen als ik jou was want ik heb geeneens problemen gehad met de sketchup wagens in GTA SA (ale ja 80% wel goed gelukt maar de omgebouwde originiele heb ik zelfs geeneens problemen gehad) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.