Jump to content

driving skool

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik zit nu in de tweede missie waar je 180 moet draaien tussen die pionnen maar ik doe da en ie geeft aan dat het niet goed is snap er echt niets van :{

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Op 'deze' pagina van 'WiKiGTA' vindt je een uitleg over deze Driving School. Het is dus een soort van uitleg hoe het werkt en noem het maar op, maar ik kan je de sub-missie 180 ° wel even uitleggen voor het gemak. In deze oefening moet je een 180° draai maken om de pionen. Je rijdt dus eerst een stuk naar voren en dan maak je zoals je al verwacht een 180° draai met de Spatie of de Achteruit toets (rem). Dan rijdt je weer een stukje verder waarop je recht moet stoppen. Je mag dus niet de pionen omver rijden, want dan heb je schade en dat hoort niet in de oefeningen waarna je het dus niet haalt. Het is heel simpel, maar als je er echt niet uit komt zou ik als eerste de pagina op WiKiGTA nog even door lezen en als dat echt niet wilt en je hebt hem op de PC dan kan je hem altijd nog aanvragen in het Savegame aanvraag forum. Veel succes en ik hoop dat het je lukt! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...