DenkaanHenk Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 (bewerkt) Hey hoe doe ik een SkateBoard in SA ? Ik zag dit filmpje over een SkateBoard. http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.276 En in Exa zijn post staat dat je alleen een stukje tekst moet modden. Dan moet je inplaats van de Stick die SkateBoard doet. Maar hoe en waar moet ik dat doen ? Je moet een naam veranderen ofzo. Kan iemand dat even goed uitleggen. Want ik kan die wapens nergens vinden in mijn DATA. Alleen de map wapen zelf. De rest niet. Edit laat maar het is al gelukt. Sorry voor het ongemak. Bewerkt: 16 oktober 2006 door denkaanhenk Reageren
Puma Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Ik heb het even voor je gedaan, je hoeft alleen even op de link hierboven te klikken om 'm te downloaden. Als je 'm gedownload hebt, dan moet je 'm even uitpakken, en dan krijg je een bestandje, "default.ide". Dit kopieer je en dan ga je naar je GtaSanAndreas map, en op en de "data" map. Nu plak en overschrijf je de oude met de nieuwe. KLAAR!!! Nu heb je het skateboard in plaats van het mes. (wees niet bang dat cj het skateboard als een mes gebruikt, hij gebruikt het als een honkbalknuppel). In het geval dat je het zelf wil doen of als je het mes wil houden en het skateboard voor een ander slagwapen wil ruilen, moet je dit doen: 1. Ga naar je GtaSanAndreas map 2. Open de data map 3. Rechtermuisknop op "default.ide" (pas op er zijn 2 "defaults" je moet de ".ide" hebben), "Openen met" en "Kladblok" 4. Nu scroll je naar beneden tot je "Melee weapons" ziet staan (cijfer 330 t/m 341) 5. Kies welk wapen je met het skateboard wil herplaatsen, Cellphone = telefoon (deze dus niet) Brassnuckle = Boksbeugel (ik zou deze ook niet doen) Golfclub = Golfclub Nitestick = Een soort poolstick (volgens mij) Knifecur = Mes Bat = Honkbalknuppel Shovel = Schep Poolcue = Poolstick Katana = Ninja-zwaard Skateboard = Dit is het skateboard, maar hij is 'offline' gezet, waarom weten we niet Chnsaw = Kettingzaag (deze zou ik ook niet doen Nu selecteer je één lijn, maar je moet niet het cijfer dat ervoor staat selecteren, dus dat je dit 333, golfclub, golfclub, null, 1, 50, 0 hebt geselecteerd. Nu delete je dit en vervang je dit met skateboard, skateboard, null, 1, 50, 0 Dus nu staat er (ik gebruik even hetzelfde voorbeeld) 333, skateboard, skateboard, null, 1, 50, 0 Als je dit hebt gedaan, ben je klaar. Zorg wel dat er geen open regel tussen de "Melee weapons" (ik heb het over de regels met de cijfers 330 t/m 341) open staat. Klaar! Succes, als je het niet snapt, gewoon ff een reply . Grtz Puma. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.