Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb sinds kort Sanandreas speciaal op de PC gekocht om te modden :)

want ik heb heb hem al op de Ps2

maar daar gaat het niet om.

mijn probleem is ik heb versie 2.0 van Sanandreas als ik het goed heb

maar teneerste als ik de map uit zijn alleen lezen haal en ik druk op ''toepassen''

maar dan klik ik weer op die map en dan staat hij ''weer'' op alleen lezen. :duh:

en als ik de mapcleaner overheen haal dan zegt hij na een tijdje dit:

fouthn1.jpg

maar als ik hem dan downgrade dan kan hij gewoon weer niet van zijn alleen lezen af

en die mapcleaner geeft ook dan dat fout aan :duh::duh:

dus weet iemand wat ik nou kan doen want ik neem aan dat ik wel kan modden :duh:

ik heb hem niet voor niets gekocht en mischien had ik wel wat verkeerds gedaan maar ik hoop dat iemand

me kan helpen _O_

alvast heel erg bedankt voor je hulp dan :cya:

Geplaatst:

Wanneer je alleen lezen eraf haalt, komt hij altijd terug als je weer kijkt. Dit zorg voor geen problemen. Kijk maar eens als je de GTA3.img opent, dan krijg je niet zo'n ''in use'' error. Over dat map cleaner probleem: Het lijkt erop dat het hem in de map cleaner zelf zit. Download hem eens opnieuw. Owja als je de mapcleaner aan het runnen bent, doe dan niets anders of je pc zal vastdraaien. Dus laat hem gewoon zijn werk doen en ga ondertussen maar tv kijken ofzo ;)

Geplaatst:

Je zou toch echt wel gewoon moeten dowgraden hoor. Een mapcleaner heb je toch niet nodig ? Download de Patch en smijt die over GTA San Andreas heen. Nu heb je V1 en kan je er mods opzetten, alleen lezen moet je niet uitvinken.. Als je nog meer informatie nodig hebt dan post je het maar ! :cya:

Geplaatst:

@wazuup: bedankt maar het helpt niet :-( hij zegt het weer ik heb SA gepatcht, alleen lezen weggehaal,

en dan de mapcleaner overheen gedraait maar weer dat gezeik en ik had niks op mijn PC draaien echt waar :-( zelfs de CD had ik eruit gehaald

@Velaro: bedankt voor de patch en de mapcleaner heb ik wel nodig ik wil namelijk mijn eiland erin stoppen :puh:

maar weet iemand een andere oplossing voor :duh:

want ik word er ziek van en ik heb zelfs de mapcleaner van Steve,s M page gehaald :?

dan moet het toch geen verkeerde zijn

nouja weet iemand anders nog raad ?

alvast bedankt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...