Jump to content

San andreas

Milanjans (gast)

Wat is het leukste aan gta SA?  

40 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is het leukste aan gta SA?

• de missie's
      9
    • de voertuigen (auto's, boten, vliegtuigen, motors, fietsen enz)
      9
    • de vrijheid
      19
    • de wapens
      0
    • de skills
      0
    • de gangz
      2
    • anders
      1

Recommended Posts

De missie's toch wel.

De frustratie dat je na 10x proberen hem nog niet hebt gehaald, even een pauze neemt, en hem dan in 1 keer haalt, dat is echt een wereldgevoel!!

das waar, dat heb ik tenminste altijd :rolleyes:

ik ben nu alleen bij de missie: Robbing uncle sam

en die Ryder kan er totaal geen Fl*kker van!! ik sta daar me best te doen en hij gaat alrijd F*cking snel dood :( <_< :angry:

Delen op andere websites

Ik vind de missies tot nu toe een beetje tegen vallen. Ze hadden er meer simpelere leuke missie tussen moeten stoppen.

Zoals gewoon een huis binnen vallen en daar iedereen uitmoorden ofzo. Of de pizzaria in de fik steken.

Delen op andere websites

Ik vind de missies tot nu toe een beetje tegen vallen. Ze hadden er meer simpelere leuke missie tussen moeten stoppen.

Zoals gewoon een huis binnen vallen en daar iedereen uitmoorden ofzo. Of de pizzaria in de fik steken.

Ik vind de missie erg cool hoor.

En in Los Santos en San Fierro zijn de missie's niet zo moeilijk ...

Delen op andere websites

de missie's tog wel zeker zo van die egte schoot missie's die zijn gewoon ZALIG!!!

idd dat is iets wat ik heb geminst in vice city waren maar heel weinig shoot missies en heel weinig kill die boss ect ect :) veel variatie moeilijke en makkelijke ;) en uiteindelijk zijn ze allemaal te doen B)

Delen op andere websites

De missie's cker weten !

Zitten zeer orginele missie's in met mooie cutscene's..

En ik kreeg gewoon de neiging om de kussen te breken en m'n bed kapot te maken nadat ik MISSION FAILED op m'n scherm kreeg, ik pakte die rocket launchers en ging gewoon overal opheen knallen uit woede :@:@:@, en dat gaf me weer eens een gevoel van ''joepie ik ben een slechte zwarte jongen'' :) ..

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...