Crankeye Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Crank vs. (....) Onderwerp: Anime-achtig Soort design: Signature Size design: 310 x 130 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Ja Tijd van inlevering: Z.S.M. -[»]Crankeye[«].:
.Antonio Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 (bewerkt) Ja, mij lijkt het wel iets (n00b vs n00b ) alleen een vraagje, wat word er precies bedoeld met anime-achtig, animatie ofzo? iets specefieker aub EDIT: ik heb een afbeelding gemaakt: Als hij niet aan goed is (grootte/thema...) stuur dan maar een pm Bewerkt: 17 oktober 2006 door ourvoice
-Roy- Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 (bewerkt) Met anime worden deze afbeeldingen bedoeld. Anime is de Japanse benaming voor Tekenfilms. Het is afkomstig van het Engelse woord animation. Buiten Japan wordt dit woord gebruikt om Japanse tekenfilms aan te duiden. Zulke afbeeldingen moeten/mogen in je signature voorkomen. Die van jou voldoet daar (volgens mij) niet aan. Maar misschien kun je, in overleg met de topic/battle starter tot een overeenkomst komen. Ik wens beide mensen veel succes, moge de beste winnen! Bewerkt: 17 oktober 2006 door -Roy-
.Antonio Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Dus eigenlijk gewoon een cartoon sig?
Crankeye Geplaatst: 17 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 (bewerkt) Jup =] Maar die sig lijkt zat Stemmen maar! tot Vrijdag! Bewerkt: 17 oktober 2006 door Crankeye
M4X Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Allebei een andere stijl, die van ourvoice vind ik een mooie background hebben, en die van crackeye vind ik iets mooier over het algemeen omdat die van ourvoice wat leeg is. Mijn stem gaat naar Crankeye
The Mafia Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Allebei een andere stijl, die van ourvoice vind ik een mooie background hebben, en die van crackeye vind ik iets mooier over het algemeen omdat die van ourvoice wat leeg is.Mijn stem gaat naar Crankeye Hier ga ik met mee
Crankeye Geplaatst: 20 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Stemmen afgelopen... winnaar = Crankeye Jammer ourvoice, ik vond die van jou echt wel vet, met die Night Elf van WoW!
.Antonio Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Oke, maakt me niets uit, het was toch m'n eerste battle
Crankeye Geplaatst: 20 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Mijne ook hoor Nogmaals, goed gedaan
Recommended Posts