libertycitypc Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Ik denk dat ze de luchtbasis missien plaatsen en dat je die moet bommanderen? Reageren
Dutchpet Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 dat kan maar helemaal zekker weet je het als je hem gekocht hebt . vicecity rulez Reageren
Velaro Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Ik denk dat ze de luchtbasis missien plaatsen en dat je die moet bommanderen? Lijkt me erg onwaarschijnlijk aangezien dat ze er in Vice City, 2 jaar later dus gewoon zonder een schrammetje staat, en anders waren er wel resten te merken. Maar wie ben ik om dat te zeggen, want ik heb geeneens een Psp noch Liberty City Stories, maar lijkt me niet logisch als je dat zou moeten doen. Alles kan natuurlijk, maar er is nog niet zo heel veel door Rockstar bekend gemaakt van de luchthavens. Reageren
DdJDean Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Nee dat is (helaas) onmogelijk. Ten 1e zoals Velaro al zei dat hij er zonder schrammetje weer staat. Ten 2e: Waar moet je anders een Hunter, Tank of Barrack's ol vandaan halen. Ten 3e: Bombarderen kan alleen met vliegtuigen van grote hoogte (zoals een Hydra in San Andreas) en die zijn niet in GTA VCS te vinden. Met een Helikopter kan dit nooit lukken want de Militairen schieten je zo uit de lucht. Vance is een vriend van de luchtbasis, want hij heeft gevochten in Vietnam dus ik zie geen reden om z'n maten op te blazen. Nee, een hele leuke missie misschien, maar ik zie er het nut niet van in, want dan raak je mooie voertuigen kwijt Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 In 2 jaar hiel die luchtbasis weg zonder enig teken kan niet En eerst zien dan geloven Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 En met dit screenshot is duidelijk geworden dat er ook in Vice City Stories geen grote luchtbasis te vinden zal zijn, zoals die er in eerste instantie in Vice City wel schijnt te zijn: . Op dit screenshot is op de radar de legerbasis te zien, en zoals je zelf kunt zien is deze net zo groot als we die zagen in Vice City. Geen grote luchtbasis dus... Reageren
DdJDean Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Dat was mij ook al opgevallen, Nandrodavids, maar volgens mij staan er wel andere gebouwen. Volgens mij is hij net zo groot als in Vice City, maar niet te vergelijken als de legerbasis in 1986 Reageren
BangBros Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Je weet niet eens of het wel HELEMAAL de leger basis is op de radar zie je maar een klein stukje dus je weet het niet het kan best zijn dat het mischien zelfde leger basis is als in VC alleen zie Bijna alles zal wel zelfde uitzien ze veranderen hele Vice City heus niet maar dat maakt mij niet echt uit Vice City de stat van Vice City is altijd mijn favoriete GTA geweest ik vind dat dat ook een echte GTA stad is mooi kleur heeft het sweer ook het zou echt top wezen als je veel meer kan dan bij San Andreas dan is het echt een top game maar ik vind VCS en VC mijn favoriete GTA games:) Reageren
Pietje II Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) Je weet niet eens of het wel HELEMAAL de leger basis is op de radar zie je maar een klein stukje dus je weet het niet het kan best zijn dat het mischien zelfde leger basis is als in VC Nee hoor, wat je op de radar van GTA Vice City Stories ziet is de volledige Fort Baxter Air Base. Kijk en vergelijk met de radar uit GTA Vice City: GTA Vice City Stories GTA Vice City Ik heb op de kaart een rode cirkel gezet dat de rand van de radar van GTA Vice City Stories voorstelt. Zoals je ziet is wat je op de radar van GTA Vice City Stories ziet dus de volledige legerbasis. Wel zit er binnenin de basis nog wat extra blokjes, maar de basis zelf is niks groter. Edit @ hieronder: Lol, je hoeft je toch niet te verontschuldigen. Bewerkt: 27 oktober 2006 door Pietje II Reageren
BangBros Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Oh zo sorry Pietje ik dacht dat die andere stuk ook erbij hoorde Reageren
Jorair Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Wel jammer dat er geen grote legerbasis is, ik hoop echter wel dat er een paar missie's om de legerbasis te doen zijn. Reageren
mertin Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 ik wil dat het 3 november is Daar heb ik meer zin in Reageren
kneef Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 jah maar een paar missies op die luchtbasis lijkt me ook heel vet or kneef Reageren
BangBros Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik denk dat je onder de luchtbasis ook kan kopen net zoals bij San Andreas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.