Die Hard Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Beste forumgenootjes. Ik ben al een tijd op zoek naar de Tampa, mijn (vaste) huis is een heel ergens anders dan de plaats waar hij spawnd, mijn vraag is dus: Waar rijd de Tampa het meest rond? Ik zag hem voor het eerst tijdens Police Missions, maar ik ben vaker die dingen gaan spelen, en toen zag ik hem niet meer. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Greets GTA GG Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 http://nl.wikigta.org/index.php/Tampa_loka..._San_Andreas%29 hier is de vindplaats en hij rijdt het meest rond op de snelweg van LV en op The Strip. Veel Success! Reageren
Die Hard Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Ok bedankt he! Nu kan ik lekker me car oppimpen en er lekker mee gaan karren Greets GTA GG Reageren
Lampje Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 (bewerkt) De Tampa is een voertuig in GTA SA. Meer informatie over de Tampa kan je hier vinden. Bewerkt: 17 oktober 2006 door Lampje Reageren
Timpo Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 ik zie hem ook vaak rijden op de snelweg bij Doherty. en als je hem echt niet kan vinden, kan je een carspawner/garage editor gebruiken, of hem bij wat meer groepen zetten in cargrp.dat (als je een PC versie hebt natuurlijk) Reageren
Svenie Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) Ik weet niet hoe ver je al zit in het spel, maar als je de Ballas nog niet uit Los Santos hebt verdreven, dan vind je in hun Territorium wel eens een Tampa. Ook als de Ballas zich verplaatsen, verkiezen ze de Tampa als voertuig. Foute voertuig vermeld. :$ De Tampa kan je vooral in San Fiero en Los Santos vinden, de buurten waar je hem het meest kan zien rondrijden zijn Doherty (San Fiero) en het gebied rond Glen Park (Los Santos). Als je hem gewoon niet kan vinden, dan kan je nog altijd de missie Yay Ka-Boom-Boom herspelen, in deze missie wordt de Tampa zeker gebruikt. Verder kan je hem ook wel eens in de Dessert, rond Verdant Meadows vinden. Voor meer info: WikiGTA @Sorry dat ik niet nieuws kon posten, dan de andere die voor mij poste! Zoals je al zag, ik had ik het verkeerde voertuig voor de geest gehaald. Bewerkt: 18 oktober 2006 door Svenie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.