King Room Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Ik heb wat zitten prutsen met wat effecten en ik vindt het wel een leuk resultaat geworden!! Geef ook wat tips wat ik eraan kan verbeteren!! Er zit z'n Glass effect er overheen!! De Afbeelding! Exuses dat die niet in imageshack is want, dat lukte niet! Graag.. Rate's & Comments & TIPS MvG. KING ROOM >>> Door RonaldVC: Link even verbeterd.. <<< Reageren
Crankeye Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Hier wat goede en slechte dingen +De auto ziet er wel tof uit +De effects bij de zijkant van de auto zijn echt top -Die twee ronde balletjes zijn wat lelijk -Memphis zou ik toch echt eens proberen zonder effect (Gewoon een ideetje) -Lettertype is iets té 7,5/10 Reageren
King Room Geplaatst: 19 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Dat zijn lampen die rondjes!! Maar zijn er nog meer Rates+Comments+TIPS!! Reageren
BaasB Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 De Afbeelding!Exuses dat die niet in imageshack is want, dat lukte niet! Ik denk niet dat iedereen zin heeft om dat plaatje met RapidShare te moeten downloaden om hem te kunnen bekijken. Daarom heb ik het plaatje voor jou even ge-upload. Het plaatje: Hij is wel maar 640 x 480, want dat zijn de maximale maten volgens de forum regels. Als je deze link in jou post zet, kan iedereen het plaatje zien zonder hem eerst te moeten downloaden: [img=http://img175.imageshack.us/img175/5562/memphisbleek2xe2.png] Ik heb hem ook even op ware grote ge-upload, maar helaas mag ik dat plaatje hier niet op het forum plaatsen, want de afmetingen zijn te groot. Daarom alleen de directe link naar het plaatje: Klik. Maarja, ik moet natuurlijk ook wel even raten he. Dit is pas mijn eerste rate die ik ooit iemand geef, dus misschien is het wel een slechte rate. :$ Ik vind het in het eerste opzicht een best mooi plaatje. Maar ik vind een paar dingen ook niet zo mooi: - De render van Memphis Bleek past niet zo mooi bij de auto. Op Memphis Bleek zit een effect waardoor hij onder andere zwart wit is, maar de auto is gewoon realistisch, zonder effect. Dat past niet echt mooi bij elkaar vind ik. - Die lichten (die 2 rondjes) vind ik niet zo mooi, en die vlammen aan de zijkant van de auto (of zijn dat ook lichten?) vind ik eerlijk gezegd ook niet zo mooi. Dat had je misschien beter weg kunnen laten. Maar het plaatje heeft ook dingen die ik wel mooi vind: - De tekst past mooi bij de render van Memphis Bleek. - De achtergrond is mooi, hij past goed bij de render van Memphis Bleek en de auto. Ik geef het plaatje een 7,9. Keep it up. Dit was mijn eerste rate ooit, ik hoop dat hij niet te slecht was. Groeten BaasBart Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.