Sonny. Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Hoe leer in godesnaam zo goed helikopter vliege? ik kan dus echt niet vliege Noujah.. Bye Bye Sonny.,
Advancegta Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Hier krijg je les in tijden de Vliegschool en wel tijdens de missie Land Helicopter Verder is als je het eenmaal door hebt vliegen echt heel simpel hoor. Met W ga je voor uit maar niet te lang indrukken want dan daal je.Met S ga je achteruit en daal je een beetje.Dit gaat helaas niet soepel en recht vooruit.Je moet de limieten kennen van hoelang je de w toets moet inhoude. Verder ga je met de pijltjes toetsen links en recht naar links en naar rechts. Veel vliegplezier !
Dazzler Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 weet neit hoe ik het deed was natuurtalent ikke dnek ik
Smerch MRLS Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 moet je in controls even gaan kijken. steer DOWN en steer UP moet er staan. of in die richting. ik heb voor DOWN numpad9 en down numpad 6
R3]|A Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 helikopter valt best mee te vliegen me de rustler valt niet mee te vliegen
Quinten1 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Je leert het van zelf je moet eerst een beetje rustig aan beginnen en de route een beetje leren. Als je de route weet en de besturingen dan moet je steeds wat sneller gaan met het helikoptertje. Later kan je misschien dan wel vliegen als de beste!!!
Velaro Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik heb wel nog even een tip voor jou, al is dit topic een beetje bestoft: Ga naar jouw opties, en ga naar het scherm waar je je controls kan veranderen. Verander hier 'Steer forward/up' naar de letter 'L' en 'Steer back/down naar 'K' Je zal nu merken dat het veel gemakkelijker gaat, omdat het een goede ligging heeft met elkaar. Gebruik ook de pijltjes om gas te geven en te 'remmen' met je vliegtuig. Met een beetje oefenen zal het nu waarschijnlijk beter lukken !
356 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Vliegen, moelijk? Gewoon een kwestie van gas geven en sturen Een kind kan de was doen.
Cencicodis Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Dit is idd moeilijk voor begginners je leert het wel in de flyschool maar in vc is het makelijker Cencicodis
tiesto Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) ik ben dol op heli vliegen en ik ben er best goed in maar ik weet eigluk niet echt hoe ik het heb geleerd... gewoon veel oefenen en je hoeft niet op de vliegschool te wachten voordat er een paar heli's geunlocked zijn een maverick op de airport van san viero bijvoorbeeld is al geunlocked Bewerkt: 3 november 2006 door tiesto
Thundercover Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Dit is idd moeilijk voor begginners je leert het wel in de flyschoolmaar in vc is het makelijker eigenlijk vind ik het in sa makkelijker, maar goed... mijn tip: probeer te oefenen boven water, zodat je niet tegen grote gebouwen of bomen op botst. je kan evt. ook boven land oefenen (ivm met het snel terug kunnen komen naar een savehouse) maar doe dat dan niet boven een grote stad o.i.d.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 De meeste hier gebruiken waarschijnlijk het spel op de PC. Heeft iemand tips voor het vliegen met de helicopter op de PS2? Het stijgen en dalen gaat prima, maar echt hard vooruit gaat ie niet. 't schijnt namelijk dat de vigilante missie een eitje moet zijn met de hunter. Kan je met de hunter ook richten? Het afschieten van raketten is geen probleem
Preddy Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 De meeste hier gebruiken waarschijnlijk het spel op de PC.Heeft iemand tips voor het vliegen met de helicopter op de PS2? Het stijgen en dalen gaat prima, maar echt hard vooruit gaat ie niet. 't schijnt namelijk dat de vigilante missie een eitje moet zijn met de hunter. Kan je met de hunter ook richten? Het afschieten van raketten is geen probleem Snelheid vergaren met een helikopter is niet zo eenvoudig als met een vliegtuig. Echter, met wat oefening kan je wel een redelijke snelheid eruit halen. Je zult daarvoor veel met de linkerknuppel moeten werken, die je naar voren moet drukken. Op die manier krijgt de helikopter lift naar voren en maakt dan snelheid. Dit wetende is de vraag eigenlijk, hoeveel snelheid wil je? Wil je gewoon op normale snelheid, met niet teveel gehannes, dan moet je proberen een hoek te vinden waarin je helikopter wel vooruit gaat, alleen niet daalt. Als ik moet gokken is het de linkerknuppel een 25% naar voren duwen, maar de exacte hoeveelheid zul je zelf uit moeten vogelen. Wil je wat sneller dan normaal, moet je wat meer 'risico' nemen. Stijg eerst een stukje op, de lucht in. Duw vervolgens de knuppel redelijk ver naar voren, je helikopter zal een duik maken. Dit zorgt voor veel snelheid, alleen daal je snel. Laat op tijd de knuppel wat los zodat je helikopter vlakker gaat vliegen. Duw de knuppel naar voren als je weer wat hoogte hebt opgebouwd, op zo'n manier dat je niet te snel hoogte verliest, maar wel wat. Doe dat net zo lang totdat je teweinig hoogte over hebt, laat de knuppel dan weer wat los. Met de Hunter kan je alleen handmatig richten, voor zover je het hebt over het afschieten van raketten. Zorg dat je een goed camera standpunt hebt en beweeg de neus in de richting van het doelwit. Handiger is het machinegeweer, die richt op het doelwit zodra je enigzins in de richting ervan stuurt. Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust. Succes.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Bedankt voor je uitleg, dat er ook 'n machinegeweer op zit wist ik niet Gewoon 'n beetje oefenen en er feeling voor krijgen
coz Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 ff op voorhand plaatje maakt de helft al duidelijk goed .. voor gta eerste wat ik zeer sterk aanraad - zet de "steer with mouse"= off staat standaard aan .. en daardoor crashen de meeste mensen controls : q w e a s d pijl omhoog pijl naar beneden q & e .. draai met staart(rotor) a & d .. beweeg opzij (tour of duty style zegmaar) - door hoofdrotor pijl omhoog .. beweeg vooruit door hoofdrotor pijl omlaag .. beweeg achteruit door hoofdrotor w & s .. omhoog en omlaag dat een beetje combineren dus pijl omhoog (even vasthouden - los - even vasthouden enz) + w .. gewoon vooruit maar je zou ook w + a ..dan ..w + d .. dan w + a ... enzenz .. = tour of duty style vliegen maar dat is nogal wat irritant als je niet in de jungle van vietnam met een uzzi uit de zijkant ... laat maar ;
Recommended Posts