Sonny. Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2006 Wanneer gaat et 2e vlak van je map eigelijk ope laatst was et me niet eens opgevalle ( ik speel terwijl ik tv kijk ) :D Tip : Nooooit doen :D en Hoeveel missie krijg je ongeveer van Colonel Cortez Noujah.. Bye Bye Sonny., NEE DAS LEKKER.. WEL KIJKEN MAAR NIET ANDWOORDEN.. AAN JULLIE HEB IK OOK NIKS TSS Hmm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2006 (bewerkt) De bruggen naar Mainland openen zich na het voltooien van de missie 'Phnom Penh' 86'. Dit is de trouwens de tweede missie van Diaz. En om even op je andere vraag antwoord te geven, er komen in totaal 5 missies voor in het spel waarbij Colonel Cortez de opdrachtgever is, dit zijn: Treacherous Swine Mall Shootout Guardian Angels Sir, yes Sir! All Hands on Deck De eerste 3 missies van Cortez worden gelijk na elkaar geunlockt, de derde en vierde missie komen later aan bod in het spel naarmate je wat verder gekomen bent. Voor de gehele missie overzicht kun je trouwens hier kijken. NEE DAS LEKKER..WEL KIJKEN MAAR NIET ANDWOORDEN.. AAN JULLIE HEB IK OOK NIKS TSS Hmm Ik weet niet waar je dit opeens vandaan haalt, maar je mag ons best even de tijd geven om te antwoorden. Tussen mijn post en jouw post scheelt maar 5 minuten en zolang mag je ook zowiezo wel inschatten totdat iemand reageert. Misschien heb je het niet door dat wij ook maar gewoon mensen zijn en dit voor onze plezier doen, ik kan ook niet zomaar een post tevoorschijn toveren. Dus wees in het vervolg alsjeblieft wat geduldiger voordat je zulke dingen gaat zeggen. Bewerkt: 17 oktober 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.