ibidude Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 zit met kut probleem! ben volop sa aant spelen ben bezig in los santos de missie waarbij je da huis in brand moet steken en dan die meid redden. geen probleem smijt wat molotov's dan moet je de meid redden ga binnen en als ik boven kom en de kamer wil binne gaan zwart beeld heb nog geluid want hoor cj roepen als hij in brand staat kan op escape duwen kom ik gewoon in het menu dus hij ahngt niet vast gewoon geen beeld de rest is er nog iemadn ervaring mee zit dus muurvast greets Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Wat een raar probleem. Ik heb hier eerlijk gezegt nog nooit van gehoord ik heb veel dingen gehoord, maar niet dit. Maar goed het is een probleem en die ga ik proberen op te lossen. Ik weet niet op welke Console je hem hebt of je hebt hem op de PC? Dat weet ik dus niet, maar we kunnen er globaal wel even naar gaan kijken. Als eerste vraag ik je als je hem op de computer hebt. Zijn je drivers Up-to-date? Heb je de Patch al gebruikt: NoMoreHotCoffee.com. Ik weet niet of dat helpt, maar daar zitten enkele bug-fixes in waardoor het probleem verholpen zou kunnen worden. Zet je instellingen lager bijvoorbeeld de resolutie of drawdistance. Ook moet je kijken of je videokaart het spel aan kan op de officiele site vindt je de spec(ificatie)s van het spel. Verder zou je Cd vies kunnen wezen was hem dus even af met een vochtige katoenen (zachte) doek, want dat kan wel eens helpen, maar ik houdt het op een Bug (fout). Heb je hem op de computer en kom je niet verder? Dan kan je hem in het 'Savegame aanvraag forum' aanvragen of laten doen. Als je hem op de PS2 hebt weet ik het niet meer! Reageren
ibidude Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 ik heb een mad atlon 64 4400x2 1 gb ddr 2 ram msi k9n platinum moederbord xfi 7600 gt dus denk dat dat wel voldoende is snap het ook niet goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.