Fulco Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Hallo, ik speel GTA SA en heb een probleempje met de graphics. Ik zie als ik aan t vliegen ben, het beeld opgebouwd worden. Er verschijnen plots bomen vanuit t niets of er valt een vliegtuigje op z;n plaats op een van de vliegvelden. Hoe kan ik de graphics instellingen van mijn computer verbeteren? Ik heb een XFX Geforce 6600GT 256 MB en een AMD Sempron 3400 + 2GHZ. Ook een werkheugen van 1 GHZ. Daar moet dus wel wat in te verbeteren zijn. Hoe haal ik het maximale eruit? Reageren
W1ckeD Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Hmm ik heb hetzelfde probleem en ik heb een 6800GT,Amd 64 3000+, 1 Gig ram Ik heb ergens gelezen dat dit niet heeft te maken met je p.c maar dat ,dat gewoon de coding is van SA. Dit noemen ze "Pop-ups" Heeft dus gelukkig niks met je p.c te maken. Reageren
Fulco Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Zou idd kunnen. WE hebben beide goede systemen. Ik zou toch willen weten hoe ik het systeem optimaal kan benutten, bijv. in je BIOS. Natuurlijk zonder dat het systeem crashed... Maar helaas heb ik daar te weinig verstand van. Toch jammer, want ik heb wel mijn eigen systeem gebouwd. Het werkt overigens verder prima...maar ja, je wilt altijd beter he? Reageren
W1ckeD Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Ja dat klopt. Helaas is het beperkt tot wat je hardware aankan. Ik heb bij mijn Nvidea Control Panel altijd de image settings op: Performance staan En dan heb ik in GTA:SA Alles op High alleen AA heb ik op 1. Dit gaat met ongeveer 80FPS. En dat vind ik wel redelijk.. Misschien kan je eens met die instellingen prutsen,het zal je probleem niet verhelpen maar misschien het spel beter laten draaien. Good luck. Reageren
Fulco Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 thx, het spel werkt goed. Soms valt een gedeelte van t geluid ff weg, een paar minuten. Das wel irritant. Maar voor de rest loopt t prima. Mochten er nog mensen zijn die weten wat je in BIOS kan veranderen zonder t systeem te beschadigen dan hoor ik t graag. Thx. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.