Jump to content

Libery City tog wel erg groot

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

is het jullie al opgevallen dat het no collison van Liberty City wel erg groot is... Zo groot gedeelte heb je bij de missie in Saint Marcs Bistroals achtergrond tog niet nodig :? Is er bewijs dat LC meer moest betekenen?

Foto van bijna het hele no collison gedeelte:

lovelypichw1.png

Bewerkt: door erterer0
Geplaatst:

Het is inderdaad groot. Maar ik denk niet groot genoeg om het meer te laten betekenen voor san andreas.

Geplaatst:

ik denk inderdaad ook dat ze er meer mee wilden doen maar dat dat er uit is gehaald, want zoals jij ook zegt is dit gewoon te veel achtergrond voor die ene missie, misschien is er ergens wel bekend of er nog meer mee bedoelt zijn, er is vast wel iets achtergebleven daarvan maar ik heb niet zon verstand ervan om datsoort dingen te zoeken, misschien kan je dit in het modding forum vragen.

Geplaatst:

misschien was het wel gewoon makkelijker om zo'n groot stuk over te zetten ipv een paar kleine stukjes ?

en nou weet je ook echt zeker dat de achtergrond niet iets mist :D

Geplaatst:

t is omdat je ook een kleine cutscene ziet waar een auto rijdt in die cutscene moet de achtergrond ook perfect zijn daarom is het denk ik zo groot

Geplaatst:

Kleine bump, maar ik wilde er toch nog iets over zeggen. Er is inderdaad veel meer van Liberty City te vinden dan je ziet in de missie "Saint Marks Bistro". Zie hieronder een kaartje van het complete deel, met het solid gedeelte rood omrandt.

Liberty-City-Hidden-Interior-Map.jpg

Er schijnen aanwijzingen te zijn dat het de bedoeling was dat je in een missie (Als verlenging van Saint Marks Bistro of een andere missie) een gangster achtervolgde door de straten van Liberty City, waarbij jij achterop een motor zat en op de ander vuurde. Ik heb geen idee wat de betrouwbaarheid hiervan is.

Geplaatst:

Vraagje: Ik MTA heb je LC maps gezien en gespeeld. Maar hoe maken ze het daar nou solid?!

En in de cutscene zie je overal auto's rijden. Als je in de normale GTA SA wereld een stuk weg weg doet vallen de auto's daar ook in.

Geplaatst:
Vraagje: Ik MTA heb je LC maps gezien en gespeeld. Maar hoe maken ze het daar nou solid?!

Dat doen ze waarschijnlijk met een programma.

OF ze hebben de hele map nagemaakt met Map Editor, wat ik betwijfel.

Maar even over de 1e post, Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je 4 missie'n in Liberty City moest uitvoeren.

Dat je ook nog wat mensen moest vermoorden, maar dit was waarschijnlijk op een fansite, waar ik dit gelezen had.

Whoop :cya:

Geplaatst:

En in de cutscene zie je overal auto's rijden. Als je in de normale GTA SA wereld een stuk weg weg doet vallen de auto's daar ook in.

Ze leggen vaste wegen onder de unsolid gedeeltes van LC

Overigens, ik kan me een video herrineren van SA, een introductiefilmpje van R* oid, waarin je CJ ook iemand ziet beroven in LC, maar niet bij Marco's Bistro, ik denk zelf dat daarvoor dat stuk is gebruikt en de rest is aangevult, wat vast niet veel moeite was, aangezien het alleen maar cubes met een texture erop zijn.

Geplaatst:

Hij berooft die man niet alleen, hij jat ook nog een auto, en rijd er ok een stk mee rond, dus ik denk dat voornamelijk daar der est van LC voor is gebruikt.

en jammer dat ze dan die andere missies er nie in hebben gedaan (als dat overigens de bedoeling was)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...