Blastov Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 (bewerkt) Helleu, Topictitel zegt het al een beetje, geef hier je top 5 met je beste gta modders van dit forum. Je mag niet je zelf kiezen. Geef er desnoods als je wil een mening bij. 1. BradleyH. Ik vind dat hij simpelweg de geilste models voor gta kan maken, naast dat is hij ook wel behulpzaam als ik ff vast zit kan ik het gewoon aan hem op msn vragen. 2. Martijn (kaaspizza) Hij kan net als Bradley ook supergeile models voor gta maps maken. 3. JorgeF, zelfde omschrijvind als martijn. 4. Dabeast, om het nu even niet over gta maps te hebben vind ik dat hij hier de beste auto\fites whatever modeller is, en hij kan ze ook nog is in sa neuken\naaien. 5. gybrus, ook een hele goede gta map modeller, ik zit ongeveer gelijk met hem. Nu jullie. Bewerkt: 16 oktober 2006 door Blastov
Bradley H. Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 (bewerkt) Kaaspizza is een zoon van mij, ik heb hem gemaakt, ik heb hem alles uitgelegd en hij is gewoon bijna mij, dus als ik niet op mezelf mag stemmen stem ik op mijn zoon. Ook jorge is een supermodder.. Maar hij heeft meer zijn eigen style een compleet andere style als die van mij. ik denk dat dit zo het beste lijstje is, alhoewel ik vind dat ik er toch ergens tussen had moeten staan: 1e.- Kaaspizza ** mien jongen man, echt fet cool :=] 2e.- JorgeF JorgeF mien grootte gozer, die de hele wereld zou kunnen pwnen als hij wat meer zou modden, maar tijd pluk je niet van een boom, dus jorge doet alles op een rustiger tempo, maar hij is zeker deze 2e plaats waard. 3e.- Blastov ** Ik wil je eigenlijk niet in de lijst hebben, maarja, maar je verdient het, achg ergens ben je wel een goeie gozer, doet doet soms alleen zo vaag, ik ook tegen jou dus het zit wel oke. 4e.- JGunthers ** "Goeie scripters zijn er weinig, maar JguntherS is er een, en is de enige goede active GTAforum codder 5e.- Matiscus ** Tja, je bent niet voor niks moderator, maar toch vind ik dat een moderator van de modding fora toch wel wat betere modding-skils zou mogen hebben, niks persoonlijks hoor je bent me favoriete belg, en don´t forget "Mati is mien matie, lalala, mati is mien jong" Bewerkt: 16 oktober 2006 door Bradley H.
mossel Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Ik vind dit een beetje een rare topic. Hierdoor ontstaan alleen maar extra spanningen tussen de grote de grote ego's die de modders toch wel vaak hebben en komen samenwerkingsprojecten moeilijker uit de grond. bovendien kan je het ene type modden niet met het andere vergelijken een soort vraag als Wie is de beste sportman ooit? dan kan je Johan Cruijf echt niet vergelijken met Mohammed Ali. verder ken ik jullie werk allemaal niet goed genoeg om hier een oordeel over te geven.
gybrus Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 ben het een beetje met mossel eens. btw in het hosted sites projects sub forum kun je allemaal subs van meerdere TC vinden waaronde mafia stories gta Madore martineza en als laatste grand tani islands.(of island) maar goed toch even mijn tup vuuf. 1:. Tim 2:. Blastov 3:. Bradley 4:. Dabeast 5:. Jorge F :. Martineza lid :. Mafia stories lid :. GTA Madore lid greets
White Gold Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Ik vind dit een beetje een rare topic. Hierdoor ontstaan alleen maar extra spanningen tussen de grote de grote ego's die de modders toch wel vaak hebben en komen samenwerkingsprojecten moeilijker uit de grond. bovendien kan je het ene type modden niet met het andere vergelijken een soort vraag als Wie is de beste sportman ooit? dan kan je Johan Cruijf echt niet vergelijken met Mohammed Ali.verder ken ik jullie werk allemaal niet goed genoeg om hier een oordeel over te geven. Ben het met je eens, iedereen wil beter zijn dan de ander en wil daarom niet samenwerken (denk ik). 1 grote mod is natuurlijk leuker dan 5 kleine... Maar in mijn top 5 staan tog in iedergeval de de mensen van Martineze, en voor de rest ken ik jullie werk nog niet zo goed..
SWYV Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 ik geef iedereen die beetje, en kunnen modden gelijke kansen, ze zijn ook mensen, ik aanvaard niet zo egoistische freak die denkt dat hij alles kun en zeggen dat andere programma's dat die freak haat denk aan blastov (niet alleen hij maar ook andere 3ds maxers) met zijn negatieve shit over Sketchup en ik help liever met beginners dan professioneel bezighouden en egoist uithangen
PizzaTonno Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Ik vind dit een beetje een rare topic. Hierdoor ontstaan alleen maar extra spanningen tussen de grote de grote ego's die de modders toch wel vaak hebben. Dit slaat nergens op, van alle goede modders die ik ken, is er niemand die zichzelf de hele tijd te hemel inprijst om zijn werk. Ben het met je eens, iedereen wil beter zijn dan de ander en wil daarom niet samenwerken (denk ik). Ook dit is onzin, toen ik begon met modden was GTI nog erg populair en wilde ik super graag in die mod, en ik kon nou niet echt zeggen dat er zo weinig mensen meewerkte aan die mod. En op dit forum word je onwijs gehulpen als je problemen hebt met modden, iemand die beter wilt zijn dan derest gaat niet helpen. Goed, De personen waar ik respect voor heb die weten dat al van me, dus dat hoef ik hier niet meer neer te zetten Martijn.
Matiscus Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Ik vind dat dit topic niet echt nuttig is. Ook zijn er leden die ook wel goed kunnen modden en dan niet in het lijstje staan. Zo krijgen die leden dan een minderwaardigheids gevoel. Ook verschilt iedereen van iedereen... de ene kan beter eilanden maken dan de andere... daarom is dit topic niet echt zinnig. Er kunnen ook discussies ontstaan... en om dit allemaal te mijden gooi ik hier een slot op. Niet eens met dit slotje? ---> stuur me een PB.
Recommended Posts