Dutchpet Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 ik zou voor iemand een server gaan hosten maar ik krijg hem niet online. Alleen met mijn router ip doet hij het wel maar dan alleen in lanmode weten jullie misschien hoe ik de server kan laten werken? Reageren
Azer Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Zoek in je server.cfg naar "lanmode 1" verander de 1 naar een 0 Reageren
Dutchpet Geplaatst: 17 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Zoek in je server.cfg naar "lanmode 1" verander de 1 naar een 0 lanmode staat al op 0 Reageren
-Roy- Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 ik zou voor iemand een server gaan hosten maar ik krijg hem niet online. Alleen met mijn router ip doet hij het wel maar dan alleen in lanmode weten jullie misschien hoe ik de server kan laten werken? Kijk even op de site van je internet provider. Hier kun je even opzoeken of je provider dit toelaat of niet. Mijn provider laat dit ook niet toe, dus krijg ik mijn site met geen mogelijkheid online. Mocht je provider het wel ondersteunen, lees dan goed je config files na. Misschien ontdek je nog een foutje. Als het dan nog niet wil kun je er een expert (Azer) naar laten kijken. Veel succes, en game plezier! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.