W1ckeD Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 Heb je hem gedaan? Want dan kan/doe ik de volgende wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2006 Na overleg met W1ckeD mag ik de volgende doen.....ik edit mijn post direct erna weer Missie gehaald: RubOut Beloning: $50.000 en The Mansion als Save-house beschikbaar Volgende missie: Shake Down Savegame: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Missie: Shakedown Beloning: $2000 Bijzonderheden: De Armor is aangevuld, de Ingram Mac 10 is vervangen door de Uzi. Ik had drie telefoontjes ontvangen. Kent Paul had gebeld, je kunt missies voor hem doen. Voor de rest hadden Avery en Sonny gebeld. Daarnaast kan je nu alle bedrijven in Vice City kopen. Volgende missie: Bar Brawl Hieronder vind je de savegame: GTAVCsf1.b Veel succes met de volgende missie. Bewerkt: 24 oktober 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Missie: Bar Brawl Beloning: $4.000,- Bijzonderheden: Lance heeft nog gebeld en kraamde wat onzin uit Volgende missie: Cop Land Bewerkt: 29 oktober 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Mission: Copland - Passed Beloning: $10000 Volgende missie: Cap the Collector, maar dan moeten er eerst wat bedrijven gekocht worden (60%). Dus is stel voor dat de volgende Printworks, The Malibu Club, The Boatyard, Pole Position, Cherry Poppers Ice Cream Factory, Kaufman Cabs, Sunshine Autos of The Film Studio koopt en daar de eerste missie van doet. Extra: Copoutvit is beschikbaar in de kleedkamer van het politieburo; Vercetti Estate voltooid, er wordt nu geld verdiend maximaal $5000. Bewerkt: 29 oktober 2006 door Bassiej26 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Missie: Checkpoint Charlie Beloning: $5000 Bijzonderheden: Lance belde weer eens. Ik heb The Boatyard gekocht voor $10000. Door het halen van Checkpoint Charlie is er een asset beschikbaar van $2000. Ik heb een armor gehaald van Vercetti Estate. Veel succes met de volgende missie. GTAVCsf1.b Bewerkt: 1 november 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Ik heb de Film Studio gekocht voor $60000 en de eerste missie daarvan gedaan Mission: Recruitment Drive - Passed Beloning: $1000 Bijlage: Volgende missie: Dildo Dodo Bewerkt: 1 november 2006 door Bassiej26 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Missie: Dildo Dodo Beloning: $2000 Bijzonderheden: Ik heb aan de overkant van de filmstudio in een steegje een armor opgepikt. Sonny belde. Hij deelde een verkapte dreigement uit aan Tommy. Volgende Missie: Martha's Mug Shot Veel succes met de volgende missie. GTAVCsf1.b Bewerkt: 1 november 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Gehaald: Martha's Mug Shot Beloning: $4000 Ik wens de volgende veel plezier met de volgende missie. Bewerkt: 2 november 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2006 Mission Passed! Missie: G-Spotlight Beloning: $ 8.000,- Savehouse: Ik heb gesaved bij de Filmstudio's Savegame: Veel succes met de volgende missie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Ik heb nog niet echt iets gedaan.. Alleen even wat geld verdient (door 25 taxi missies te doen..) Bewerkt: 7 november 2006 door Bassiej26 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) Missie: Distribution Beloning: $8*50= $400 + Asset van $3000 Bijzonderheden: Ik heb de Cherry Poppers Ice Cream Factory gekocht voor $20000. Hieronder vind je de savegame: GTAVCsf1.b Veel succes met de volgende missie. Bewerkt: 8 november 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) Veel succes met de volgende missie. 'Love Fist' gehaald ! Heb de missie gehaald. Ik heb verder wat kogels gebruikt en de gewone Shotgun perongeluk voor de Combat vervangen. Zal wel niet erg zijn, tenslotte hebben we nog steeds evenveel kogels. Savegame: Bewerkt: 10 november 2006 door Velaro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) Missie: Import Garage lijsten Beloning: Veel geld, 4 wagens en een asset van $9000 Bijzonderheden: Ik heb de Sunshine Garage voor $50000 gekocht. Ik heb wat geld opgehaald van de assets. De Armor is weer terug Missie: Vice City Street Racer Beloning: Veel geld en er zijn redelijke tijden neergezet bij de 6 races. Bijzonderheden: Geen Er is veel geld binnengekomen door bovenstaande te voltooien. Elk bedrijf kan worden gekocht. De volgende die een missie kan doen kan een bedrijf kopen. Hieronder vind je de savegame: GTAVCsf1.b Veel succes met de volgende missie. Bewerkt: 13 november 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 13 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) Missie: V.I.P. - Passed Beloning: $1000 Volgende Missie: Friendly Rivalry Extra: Ik heb dus Kaufman Cabs gekocht voor $40000 en ook weer bij Kaufman Cabs gesaved. Savegame: Bewerkt: 13 november 2006 door Bassiej26 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.