Jump to content

GTA VC Forum Savegame V2

Bassiej

Recommended Posts

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassiej

23

• Colonel Cortez

16

• Bling

7

• Advancegta

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Missie: Trojan Voodoo - Passed

Beloning: $10000

Gesaved: Vercetti Estate

Extra: +$5000 voor de Asset van Vercetti Estate, Volle Armor en Leven gepakt

Savegame:

Veel succes met de volende missie 'Road Kill' van het Telefoontje ;) !

Ik ga maar nog een keer ;) aangezien dit 2 dagen geleden is ;)

missie: Roadkill - Passed

Beloning: $500

Savegame: []

Kom op mensen! Nog maar een paar missies en dan zijn de zij-missies gehaald!

Keep It Up!

Bewerkt: door Bassiej26
Delen op andere websites

*Dubbelpost*

Missie: Waste The Wife - Passed

Beloning: $2000

Gesaved: Ocean Beach Hotel

Savegame:

Kom op mensen! Nog maar 3 missies en dan kunnen we de laatste bedrijven-missies afmaken om vervolgens de laatste zijmissies van Phil af te kunnen maken! Ik hoop dat jullie nog even meewerken om deze savegame tot en met de 100% te voltooien!

Delen op andere websites

Gehaald : Autocide

Deze telefoonmissie begint net zoals de eerste bij de Mall in Washington. Je hoort van Mr. Black dat een Europese gang een bank wil overvallen. Dit moet verhinderd worden. Je moet alle gangleden binnen 9 minuten doodmaken. Er zal ietsjes verderop een Sniper en een Uzi klaarliggen. Daarnaast staat een PCJ 600, neem deze motor niet, maar zorg ervoor dat je een snelle, wendbare sportwagen hebt. De eerste gangster werkt aan een reclamebord vlakbij het ziekenhuis. Niet moeilijk, stap vlakbij hem uit, pak je sniper en liquideer hem. De tweede is moeilijker, hij werkt voor DBP Security in Ocean Beach. Ga naar de lange weg aan de rand van Ocean Beach, als je de afslag ziet waar hij in staat moet je op het gras gaan rijden. Stap dan ver genoeg bij hem vandaan uit en schiet met je sniper hem uit de auto, anders zal een achtervolging over de weg het gevolg zijn. Doe het dan met drive-by’s.De derde en vierde gangsters zijn aan het werk vlakbij de juwelier in Vice Point. Rij ernaar toe en stap op een ruime afstand uit. Schiet vanaf daar eerst degene dood die achter het stuur zit. De andere heeft een Stubby Shotgun. Zorg ervoor dat hij er niet mee kan gaan schieten. Schiet hem dood met je sniper, neem anders de Uzi ter handen. De vijfde gangster is gemakkelijk te elimineren, deze is op met een plezierbootje gaan varen. Volg de blimp op de radar, als je bij de brug ben waarvandaan je hem kunt zien moet je jouw sniper pakken. Zoom ver genoeg in en maak hem met één schot koud. De zesde en ook de laatste gangster is het moeilijkst. Deze rijdt rond op een PCJ 600 in Washington Beach. Hij zal je veel eerder in de gaten hebben dan de anderen. Zorg er daarom voor dat hij je pas in de gaten heeft als je op dezelfde weg rijdt als hij. Ga er dan vervolgens vol gas achteraan. Als je geluk hebt zal hij een keer de fout ingaan en van zijn motor afvallen. Schiet dan eerst de motor kapot. Rij of schiet daarna hem dood. Hij zal op hoge snelheid rijden, zorg er daarom ook voor dat je een snelle auto hebt die nog niet of weinig beschadigt is. Als hij van zijn motor af is, heb je hem nog lang niet. Hij is snel weer op zijn motor, probeer daarom eerst zijn motor kapot te krijgen voordat je hem zelf dood maakt. Als hij eenmaal dood is heb je de missie gehaald.

Beloning : $4.000,=

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

CHECK OUT AT THE CHECK-IN -- PASSED!

Beloning: $8,000

Ik heb eerst body armour gepakt in het Vercetti Estate, en vervolgens de helikopter van het dak gehaald en op de helipad op de Airport gezet(want dan kan je gerust de tijd nemen om op te steigen, want de politie is zo dom dat ze de helipad niet op kunnen :D). Vervolgens reed ik met een Bagage naar de plek waar je de missie kan starten. Ik moest een sniper pakken en dan zou een vrouw aan een man de tijd vragen. Die man en zijn bodyguard moest ik dan vermoorden. Ik kreeg twee ster politie. En er kwamen een soort van FBI karretjes achter me aan. Ik stal een politie auto en sjeesde naar de helipad(wel per ongeluk de hidden package daar opgepakt). Toen naar de Ammu-Nation gevlogen, daar stortte ik neer, met nog weinig levens en geen body armour meer. Snel naar de marker in de Ammu-Nation gerend, en ik kreeg een nette $8,000. Toen een auto gejat en opgeslagen bij de Filmstudio's op Prawn Island.

Kom op! Nog één missie en dan zijn de zij-missies gehaald. Dan kunnen we de Malibu Club kopen!

Het bovenstaande klopt niet. Ik ben toch ook zo'n sukkel. :N

Bewerkt: door Wakkiegeslacht
Delen op andere websites

Zo, het grootste gedeelte van ze zijnmissies is nu gedaan en voordat we 'Loose Ends' kunnen doen moeten we de 'The Shootist' van 'The Malibu Club' hebben en voordat we de laatste twee missies van Phil kunnen doen moeten we 'The Malibu Club' compleet voltooid hebben. Dus laten we nu eerst maar alle bedrijven die nog over zijn kopen en uitspelen en daarna kunnen we verder gaan met de laatste zijmissies.

Pole Position
  • Lap dance Bassiej26

The Malibu

• No Escape? Advancegta
  • The Shootist Colonel Cortez
  • The Driver Bling
  • The Job Bassiej26

Nu is 'Loose Ends' beschikbaar en ook de missie's van Phil.

Mister Black
  • Loose Ends Bassiej26

Phil Cassidy

• Gun Runner DJ-JoeY
  • Boomshine Saigon Advancegta

Laten we nu het lijstje weer van boven naar beneden afwerken.

Missie: Lap Dance - Passed :duh:

Beloning: ongeveer -$600, Pole Position is een asset geworden (max $4000)

Extra: Ik heb armor gepakt tgenover 'The Malibu Club' en Pole Position gekocht. Verder is ook nog het 'Vercetti Outvit' beschikbaar, en die heb ik ook maar even gepakt ;)

Gesaved: Ocean Beach Hotel

Savegame:

Devolgede mag dus 'The Malibu Club' kopen en 'No Escape?' doen

Veel succes met de volgende missies en op naar die 100%!

Laatste update:

Delen op andere websites

Gehaald : No Escape?

Je hebt de Malibu gekocht, en Tommy is nu op het idee gekomen om een bankoverval op de bank El Banco Corrupto Grande te plegen. Hiervoor moet hij eerst iemand hebben die de kluis kan kraken. Nadat Ken Rosenberg de brandkastkraker Cam Jones voorstelt, herinnert hij zich dat diegene daarvoor in de gevangenis zit. Tommy besluit om hem eruit te halen. Zorg voor volle health en armor, een M4, machinegeweer en een shotgun. Rijd naar het politiebureau met een wagen die straks als vluchtwagen kan dienen. Stap het politiebureau binnen, maar let wel op: houd geen wapen in je handen. Je krijgt nu een berichtje dat er een Cop outfit in de kleedkamer ligt, zodat je je kunt vermommen als agent. Daarna moet je de gang in gaan en naar het kantoor gaan, waar je een keycard ziet liggen. Deze moet je eerst hebben om Cam Jones uit de gevangenis te krijgen. Ga dan naar de cellen waar Cam zit opgesloten en ga in de roze markering staan. In een korte scène zul je zien dat Tommy hem uit de cel haalt. Je krijgt nu een Wanted Level, en moet Cam Jones naar zijn huis in Little Haiti brengen. Ga eerst voorzichtig naar het eerste hok toe waar een agent achter zijn bureau staat. Nadat je hem hebt neergeschoten ga je naar de lange gang, die je even vrij moet houden tot er 5 á 6 agenten geweest zijn. Ren daarna in één stuk door naar de uitgang. Cam zal je blijven volgen. Als je eenmaal buiten bent staat er links een Sentinel klaar. Je kunt de Sentinel gebruiken of de wagen waarmee je bent gekomen, als je dat liever hebt. Als Cam en jij eenmaal in de wagen zitten moet je meteen vol gas naar een Pay 'N' Spray rijden om je wanted level kwijt te raken. Tijdens de weg ernaartoe kun je gebruik maken van Bribes. Wanneer je je wagen hebt overgespoten kun je Cam naar huis brengen en is de missie geslaagd.

Beloning : $1.000, Cop Outfit

Delen op andere websites

Missie: The Shootist

Beloning: $2000 en Phil wil graag meedoen met de bankoverval.

Score: 109

Hitpercentage: 88%

Bijzonderheden: De savegame is opgeslagen bij The Malibu Club zodat de volgende meteen kan beginnen met The Driver. De Rifle Range is vanaf nu beschikbaar. Mr Black had gebeld en hij zei dat je naar de telefooncel in Little Havana moest gaan voor de laatste missie van hem.

Hieronder vind je de savegame:

Veel succes met de volgende missie. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Delen op andere websites

Nadat ik erachter kwam dat de pc waarop VC geinstalleerd stond bezet was door mijn lieftallige :engel: zus, moest ik VC maar even op mijn eigen pc installeren. Om er vervolgens achter te komen dat mijn videokaart te langzaam is voor VC...

Maargoed een beetje later heb ik hier toch de savegame:

Missie: The Job - Passed

Beloning: $50.000, The Malibu is een Asset geworden ($10000 per dag), En het Bank overval outvit is beschikbaar

Gesaved: Sunshine Auto's

Savegame:

We zijn nu door alle bedrijvenmissies heen, we kunnen nu verder met de laatste zijmissies. Eerst Loose Ends (de telefoon achter Cherry Poppers) en daarna de laatste twee missies van Phil. Veel succes!!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...