Jump to content

GTA VC Forum Savegame V2


Bassiej

Recommended Posts

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassiej

    23

  • Colonel Cortez

    16

  • Bling

    7

  • Advancegta

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gehaald : Boomshine Saigon

Nadat je Gun Runner gehaald hebt, zal Phil Cassidy je nog een keer bellen dat hij een goede fles wijn heeft die hij samen met jou op wil maken. Je kunt nu meteen naar hem toegaan, het wordt geen missie waar wapens of een goede health nodig zijn. Als Tommy aankomt zie je Phil bezig zijn met een stapeltje dynamiet, als hij jou ziet groet hij je hartelijk, en je merkt al meteen dat hij dronken is. Door de sterke dranklucht raak jij ook dronken. Phil wil de ontploffing van de dynamiet laten zien. Op een gegeven moment denkt hij dat hij het voor elkaar heeft en drukt op een knop, maar er gebeurt niets. Een beetje chagerijnig loopt hij naar het zaakje toe, herstelt de fout en drukt, terwijl hij erbij staat, nog eens, onder een vrolijk 'Tadaa', op de knop. Een geweldige ontploffing volgt, waarbij zijn rechterarm eraf wordt gerukt. Tommy is zelf ook dronken, maar zal Phil toch naar het ziekenhuis moeten brengen voordat hij sterft aan z'n verwondingen. Hier begint de missie, je zit in Phils Patriot, en je moet hem naar het ziekenhuis brengen. Het probleem is echter dat je dronken bent en je nauwelijks kunt rijden. Het scherm is wazig en draait, en je kunt voor geen meter sturen, op het moment dat je namelijk wilt sturen zal het stuur de ene keer heel heftig en de andere keer nauwelijks reageren. Ga in ieder geval over de grote wegen, vanuit zijn werkplaats rechtdoor de grote weg op, helemaal rechtdoor tot je bij het ziekenhuis bent. Als je onderweg een politie-auto tegen zult komen, krijg je ook nog eens een één sterren wanted level vanwege je verdachte rijgedrag, maar dit is meestal geen probleem. Als je bij het ziekenhuis bent zal Phil zeggen dat hij daar niet naar binnen kan gaan, er zijn namelijk té veel smerissen en Viëtcongs. Hij heeft een privédokter in Little Havana, daar moet je hem heen brengen. Dit is nog één bocht verder, en nog een stuk rechtdoor. Alles bij elkaar heb je er anderhalve minuut voor, doe je er langer over, dan is hij dood. Als hij eenmaal bij zijn dokter is stapt hij uit, zie je hem met één arm weglopen en is de missie gehaald. De Minigun, Flamethrower, MP 50 en Remote Grenades zijn nu te koop bij Phil's Place.

Beloning : $4.000,= , Wapens bij Phils Place (niet gratis)

Link to comment
Delen op andere websites

Zullen we maar de Filmstudios kopen? Ik doe wel de eerste missie, dat is Recruitment Drive.

Laat maar. Die zijn al gedaan. Ik wist niet dat we alle bedrijven al gedaan hadden. Wat valt er dan nog te doen?

Zal ik dan de Top Fun Air Race doen? Die vind ik wel leuk.

EDIT:

Gehaald:

RC Baron Race

Beloning: $100

Extra:

-Nog een telefoontje van Phil, hij wou me bedanken.

- Huis gekocht; 3321 Vice Point, kosten: $2500

- Geld opgehaald bij de Malibu, we hebben nu $200,000

Groen = Geld erbij, of iets anders positiefs

Rood = Doodgegaan, Busted, geld eraf of andere negatief dingen.

Advancegta liet me via PB weten dat hij de volgende doet.

Bewerkt: door Wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald : Rifle Range

Het doel is om de genoemde score te verbeteren door de dummy’s die heen en weer schuiven te raken. Zodra je alle vijf de delen van een dummy geraakt hebt krijg je er punten voor: Voor de voorste 1 punt, de middelste 2 punten en de achterste 3 punten. Concentreer je alleen op het achterste doel, aangezien die het meeste oplevert. Schiet van de voorste twee alleen de rompdelen weg, zodat je beter bij de achterste kan. Pas zodra je minder dan vijf kogels over hebt, en de achterste dus niet meer compleet weg kan schieten, schiet je de twee hoofden van de voorste twee dummy’s weg om nog drie laatste puntjes binnen te halen. Wanneer je over de 45 punten gaat kun je in het vervolg sneller herladen. Let op: je moet de missie ‘The Shootist’ gedaan hebben voordat je de Rifle Range kan gebruiken.

Beloning : $500,=

Savegame :

Link to comment
Delen op andere websites

Let op: je moet de missie ‘The Shootist’ gedaan hebben voordat je de Rifle Range kan gebruiken.

We hebben de missie 'The Shootist' al gedaan hoor. :clown: Ik weet ook wel dat je dit gewoon van WikiGTA haalt en dat vind ik niet erg. ^_^

Anyhoo, het is al weer een kwartier geleden dat jij dit postte, Advancegta, en ik heb niks te doen dus ik doe de volgende wel. :engel:

Gehaald:

Cone Crazy

Ik moest met een Stallion 5 checkpoints oppakken op het dak van de Multistory Carpark in Ocean Beach. Na de eerste checkpoint ging er een teller aftellen. Telkens als ik er eentje oppikte, kwamen er weer 12 seconden bij. MAAR, ik mocht de over het hele dak verspreidde cones(pilonnen) ABSOLUUT NIET raken. Dat heb ik gedaan, en dat in een tijd van 0 minuten en 35 seconden. Beloning was $200, en ik heb nog een Mr. Vercetti Suit gepakt, en geld bij de 'Cherry Poppers Ice Cream Factory', de 'Vercetti Estate' en bij de 'Pole Position'. Ik heb opgeslagen bij het Ocean View Hotel.

NEXT PLEASE!

Bewerkt: door Wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Zullen we maar de Filmstudios kopen? Ik doe wel de eerste missie, dat is Recruitment Drive.

Laat maar. Die zijn al gedaan. Ik wist niet dat we alle bedrijven al gedaan hadden. Wat valt er dan nog te doen?

Zal ik dan de Top Fun Air Race doen? Die vind ik wel leuk.

Ik had op de vorige pagina een lijst gemaakt van de missies in een bepaalde volgorde. Het is de bedoeling dat we ons aan die volgorde houden. Ik heb zodoende voor jullie de volgorde aangepast zodat hij weer klopt met de missies die jullie gedaan hebben. Gelieve vanaf nu de lijst weer te volgen :). Ik heb nog even de lijst hieronder gezet. En Wakkiegeslacht; lees de regels op pagina 1 nog eens door. Je mag maar 1 missie doen in de twee dagen, en safehouses kopen doen we ook op het laatst (zie ook de lijst).

EDIT: Helaas is er gecheat en heb ik de lijst moeten aanpassen

Phil Cassidy
  • Gun Runner Bassiej™
  • Boomshine Saigon Advancegta

Challenges
  • Rifle Range Colonel Cortez
  • Cone Crazy Bassiej™
  • PCJ Playground Bassiej™
  • Trial by Dirt Advancegta
  • Test Track Colonel Cortez

Submissies

  • Vigilante level 12 Bassiej™
  • Taxi Driver 100 Passagiers afzetten Bassiej™
  • FireFighter Level 12 hanneswasco
  • Paramedic Level 12
  • Pizza Boy Level 10

Chopper Checkpoints

  • Chopper Checkpoint Ocean Beach
  • Chopper Checkpoint Vice Point
  • Chopper Checkpoint Little Haiti
  • Chopper Checkpoint Downtown

Stadium Events

  • Hotring
  • Bloodring
  • Dirtring

Top Fun

  • RC Baron Race
  • RC Bandit Race
  • RC Raider Pickup

Collectables

  • 100 Hidden Packages
  • 36 Unique Stunt Bonusses
  • 36 Rampages
  • 15 Robberies
  • Savehouses

Voor de collectables hoef je niet alles in één keer te halen, je mag er ook een aantal doen en vermeld dan welke nummers je hebt gehaald aan de hand van WikiGTA. De kaarten:

Gehaald: PCJ Playground

Beloning: $1000

Gesaved: Ocean Beach Hotel

Savegame:

Volgende missie: Test Track

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald : Trial by Dirt

Het doel is om met een Sanchez twee rondjes, met de klok mee, over het parcours te rijden. Er is geen tijdslimiet, maar elke keer dat je je eigen record verbetert, wordt de beloning verhoogd. Wanneer je van je motor valt moet je binnen korte tijd weer op een Sanchez zitten, anders wordt de missie geannuleerd. Nadat je drie keer je record hebt verbroken (wat niet verplicht is voor de 100%) komen er drie Haïtians op een zwarte Sanchez achter je aan, echt een bedreiging zijn ze echter niet.

Beloning : $100,=

Savegame :

Link to comment
Delen op andere websites

Missie: Vigilante Level 12

Beloning: Veel geld en natuurlijk de 150% Armor.

Bijzonderheden: Ik ben vaak naar de Pay'n Spray geweest omdat ik deze missie met de FBI Cheetah heb gedaan. De Hunter vond ik niet echt zo handig om deze missie mee te doen. Ik heb ook veel kogels verbruikt. De M60 is er niet meer, ik heb alle kogels daarvan verbruikt. Ik heb de wapens aangevuld.

PS: Ik ging even naar de Stats kijken en tot mijn verbazing zag ik dat iemand heeft gecheat op de savegame.

Savegame:

Veel succes met de volgende missie. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

[...]

PS: Ik ging even naar de Stats kijken en tot mijn verbazing zag ik dat iemand heeft gecheat op de savegame.

[...]

Wat spijtig :N, gelukkig heb ik alle savegames bewaard, en zal ik vandaag nog nagaan wie hier schuldig aan is.

Edit: Ik ben alle savegames langs gegaan, maar het is duidelijk. DJ-JoeY, is hier schuldig aan. In mijn savegame (Loose Ends) is er nog geen spoortje van een cheat te herkennen, maar in die van DJ-JoeY staan de punten wel degelijk in de '-' (min).

Gelukkig is Colonel Cortez er zo snel achter gekomen en hoeven er maar 7 savegames overnieuw gedaan worden. Helaas voor een aantal mensen die nu het werk voor niets hebben gedaan, maar het is niet anders. We gaan vanaf nu gewoon weer verder waar we gebleven zijn voordat er gecheat werd.

Hier was mijn laatste savegame loose ends:

Dan doe ik 'Gun Runner' nu.

Missie: Gun Runner - Passed

Beloning: $2000

Gesaved: Kaufman Cabs

Volgende missie: Boomshine Saigon

Savegame:

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

Daar kan ik me zo aan ergeren in de regels staat namelijk duiddelijk 'Gebruik geen cheats, en geen mods'. Als je de missie dan niet kan halen post dat dan gewoon hier en ga niet cheaten op een Savegame. Maargoed, ik heb nog even de missie Boomshine Saigon behaald, in deze missie moet je Phil Cassidy naar het ziekenhuis vervoeren aangezien hij zijn arm is verloren tijdens een ontploffing. Tommy is door de sterke dranklucht ook dronken geraakt en daarom zal het moeilijk zijn om heelhuids bij het ziekenhuis te arriveren. Onderweg krijg je vanwege je slechte rijgedragen ook nog eens een Wanted level maar dit levert verder geen problemen op. Eenmaal aangekomen bij het ziekenhuis krijg je van Phil te horen dat je naar zijn privé ziekenhuis moet gaan omdat in het normale ziekenhuis te veel politie is. Rijd binnen de tijd naar zijn privé ziekenhuis en de missie is geslaag.

Savegame:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe de volgende, Cone Crazy wel.

Ik heb een klein probleempje.

Telkens als ik de savegame wil uploaden, dat uploaden doet hij gewoon, maar daarna zegt hij dat de pagina niet kan worden weergegeven. Iemand anders moet dus Cone Crazy doen.

Bewerkt: door LuukK
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...