Donald F. Duck Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Ik doe Trial by Dirt wel. Edit: Ik ben vergeten dat pas de computer is leeggehaald, dus ook Vice City. Iemand anders moet Trial by Dirt dus doen. Bewerkt: 6 januari 2007 door Donald F. Duck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 Ik doe Trial by Dirt wel.Edit: Ik ben vergeten dat pas de computer is leeggehaald, dus ook Vice City. Iemand anders moet Trial by Dirt dus doen. En dat onthoud je niet? Laat ik dan maar Trial By Dirt doen. Ik heb Trial By Dirt gehaald zonder Cheats of Mods, er is geen Health af gegaan en ook zijn er geen wapens bij gebruikt. Ook ben ik niet Busted of Wasted geweest en ik heb hem opgeslagen bij Kaufman Cabs. De volgende missie die komt is Test Track, dezelfde missie alleen wordt deze uitgevoerd met een Landstalker in plaats van een Sanchez. Savegame: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Missie: Test Track Beloning: $100 Bijzonderheden: De savegame is opgeslagen bij Kaufman Cabs. De tijd was 2:16. Savegame: Bewerkt: 6 januari 2007 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 (bewerkt) Missie: Vigilante Level 12 - Passed Beloning: Een hele smak geld en Body Armor naar 150. Gesaved: Vercetti Estate Savgame: Bewerkt: 12 januari 2007 door Bassiej™ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) De TaxiDriver missie is niet zo populair onder jullie geloof ik, dus heb ik me daar maar voor opgeofferd . Het heeft me flink wat tijd gekost zo op mijn vrije zondag en maandag. Gehaald: Taxi Driver 100 passagiers afzetten Beloning: Een heleboel geld Volgende: Firefighter Level 12 Savegame: GTAVCsf2.b Bewerkt: 19 februari 2007 door Bassiej™ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2007 Gehaald: Fire Fighter Level 12 Beloning: Een hele smak geld + Tommy is nu Fireproof! Gesaved: The Vercetti Estate Volgende: Paramedic Level 12 Savegame: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diamania Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2007 Waarschijnlijk offtopic: Maar kan iemand mij zeggen hoe ik bijlagen moet downloaden? ik wil graag deze downloaden ( death row missie) Maar ik weet dus niet hoe ik deze moet downloaden. Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2007 Waarschijnlijk offtopic:Maar kan iemand mij zeggen hoe ik bijlagen moet downloaden? ik wil graag deze downloaden ( death row missie) Maar ik weet dus niet hoe ik deze moet downloaden. Alvast bedankt. Voor savegames van missies raad ik je aan in dit topic te kijken. Download daar de betreffende savegame (in dit geval die van Death Row), omdat alle links en dergelijke daar nog goed werken. Wil je overigens dat de missie Death Row gehaald is, dan download je de savegame Death Row. Wil je de missie Death Row spelen, download dan de savegame ervoor (Waste the Wife). Na het downloaden pak je het bestand uit met WinRar of WinZip en plaats je het .b bestand in 'Mijn Documenten' > 'GTA Vice City User Files'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick.. Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2007 (bewerkt) Ik doe de paramedic wel ! -edit- ligt het aan mij of heeft de vorige geen savegame gepost? -edit 2 - dan doe ik de firefighter wel Gehaald: Fire Fighter Level 12 Beloning: Veel geld en tommy kan tegen vuur! Gesaved: The Malibu Volgende: Paramedic Level 12 Savegame: GTAVCsf2.b Bewerkt: 6 oktober 2007 door rick.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik doe de paramedic wel ! -edit- ligt het aan mij of heeft de vorige geen savegame gepost? Oh, ja sorry, ik heb het al verwijderd. Ik heb de savegame niet meer dus je zal de Firefighter moeten doen en de vorige savegame moeten downloaden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.