Vayne Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Welke missies vind jij het vetst tot zover jij hebt gezien / gespeeld? Mijn 2 koelste missies zijn 1. Madd dogg's Rhymes - Steel de lyrics van madd dogg 2. Just business - samen met Bigsmoke de politie uitmoorden op onderandere een moter Wat zijn die vban jou??? :huh: POST ZE HIER!!!! Reageren
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Kan je eigenlijk pas beantwoorden als je alle missies gedaan hebt ... Reageren
Vayne Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Kan je eigenlijk pas beantwoorden als je alle missies gedaan hebt ... hoeft niet hoor, ik heb staan,.. TOT ZOVER <--- en ja, tis handiger maar niet iedereen heeft het al uitgespeeld,.. Reageren
GTAmasterking Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Die missie op dat container schip. Waar je die geizelaars moet redden was erg goed. Dan komt er op het laatste moment zo'n gast met een zwaard en die hak je dan in 1 keer het hoofd af. Reageren
Sasuke Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Die gast met die scare-o-meter was wel zeer lachen .. En dat je die mensen moet redden in container, ik vind b.t.w alle missie's van WOOZIE leuk... B) Reageren
pimp Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 scoro-o-meter ofzoiet was egt lache..... Reageren
barry Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 freefall dat je met een dodo vliegtuigje naar die shamal in de lucht moet vliegen, dan springt cj op het vliegtuig, even alle gasten dood schieten, en het vliegtuig weer landen op het vliegveld Reageren
Djurr Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 ckerr die scare-o-meter ik ging helemaal stuk !! Reageren
CJ-SA Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 ik die van pier169 ofzo dat je die latino en ryder moet killen Reageren
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Dan ga ik toch voor The End Of The Line B) Reageren
Revan Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Black Project vond ik ook wel nice om te doen, lekker sneaky rond sluipen lichten ontwijken enz Reageren
Majus Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 vindt die missie dat je naar liberty city moet gaan wel relaxt , maar black project vindt ik nog altijd de beste op het laatste met je jetpack naar boven :kickass: Reageren
Syphon Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Tot nu toe tog: Just Business en die 2 met die boot met die vietnamezen Reageren
riaz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ik heb er pas 9 gedaan ik heb geen memory card dus ik doe ze nog niet echt vandaag wel heb ik er9 gedaan en van die vond ik die ene het leukst dat je met je homies die auto mot volgen die mensen in die auto ballana;s ofzo moet uitmoorden en ze dan naar huis rijden... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.