Jump to content

Waar is mijn helicopter?!? (PS2)


jwt

Recommended Posts

Beste Mensen,

Na lang sparen was het dan eindelijk zo ver: de aanschaf van Hyman Condo. Vanaf nu altijd snel en eenvoudig met de heli vanaf het dak naar een nieuwe missie vliegen, ik zag het al voor me.

Na het pandje gekocht te hebben gelijk het dak op en stukje vliegen. Bij terugkomst stond er alweer een verse heli op het dak, dus de ouwe ernaast gezet. Na een stukje met de nieuwe te hebben gevlogen kom ik weer terug bij de helipad waar alweer een splinter nieuwe maverick op me stond te wachten.

Met inmiddels 3 helicopters tot mijn beschikking (twee ergens op het dak en 1 verse op de helipad) besloot ik het spel te saven. So far so good...

De volgende missie liep fout, dus ff die savegame weer ladenen wat denk je..... Ja hoor geen 1 helicopter meer op het dak!!! Hoe kan dit nou?!?!

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Mensen,

Na lang sparen was het dan eindelijk zo ver: de aanschaf van Hyman Condo. Vanaf nu altijd snel en eenvoudig met de heli vanaf het dak naar een nieuwe missie vliegen, ik zag het al voor me.

Na het pandje gekocht te hebben gelijk het dak op en stukje vliegen. Bij terugkomst stond er alweer een verse heli op het dak, dus de ouwe ernaast gezet. Na een stukje met de nieuwe te hebben gevlogen kom ik weer terug bij de helipad waar alweer een splinter nieuwe maverick op me stond te wachten.

Met inmiddels 3 helicopters tot mijn beschikking (twee ergens op het dak en 1 verse op de helipad) besloot ik het spel te saven. So far so good...

De volgende missie liep fout, dus ff die savegame weer ladenen wat denk je..... Ja hoor geen 1 helicopter meer op het dak!!! Hoe kan dit nou?!?!

De helikopters die je op het dak hebt gezet, worden niet vastgezet. Het werkt niet als bijvoorbeeld een garage. Dus die komen sowieso niet terug. Je zei dat er geen één helikopter was? Dus ook niet die "verse"? Dat komt waarschijnlijk doordat ze opnieuw spawnen. Dan is het soms zodat je even een stukje weg moet gaan en weer terug moet komen, en dan staan ze er wel. Dus: Je kunt niet zorgen dat de meerdere helikopters op het dak blijven staan. Die "verse" zal er soms wel zijn en soms niet. Dat komt door het spawnen, even weg gaan, weer terug komen en dan zal hij er waarschijnlijk wel staan.

Link to comment
Delen op andere websites

worden dan alle voertuigen (ook auto's?) die in de garage staan dan verwijderd ????? :?

ik denk dat bij geen enkele gta dit is, als je die opslaat tenminste :bonk:

als bedoelt na de laatste keer opslaan dan heb je wel gelijk

Link to comment
Delen op andere websites

-Als je je spel laadt worden alle voertuigen die in garages staan verwijderd

Juist niet, voertuigen die je in je garage plaatst worden daarin juist bewaard. Dat is nou dan ook het handige van die garages: je kan er tenminste iets in kwijt zonder dat ze ooit verdwijnen (of je moet het voertuig in de betreffende garage uiteraard zelf weghalen).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...