Lampje Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 (bewerkt) Hoi, In zag in dit dat je door middel van een paar regels toevoegen met IPL een wagen kon laten spawnen, Helaas werkt dit niet Daar zeiden ze ook met de Main bestand veranderen enz, Ik heb op internet rond zitten kijken en nergens kunnen vinden hoe dat lukt dan Zou iemand mij dat willen uit leggen? Het liefst zonder dat je opnieuw moet beginnen, anders gewoon via main Lampje Edit: Ik heb een tuturioal gevonden met de main... maar is er ook een andere manier ? Bewerkt: 17 oktober 2006 door Lampje Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Hoi,In zag in dit dat je door middel van een paar regels toevoegen met IPL een wagen kon laten spawnen, Helaas werkt dit niet Daar zeiden ze ook met de Main bestand veranderen enz, Ik heb op internet rond zitten kijken en nergens kunnen vinden hoe dat lukt dan Zou iemand mij dat willen uit leggen? Het liefst zonder dat je opnieuw moet beginnen, anders gewoon via main Lampje Edit: Ik heb een tuturioal gevonden met de main... maar is er ook een andere manier ? nop je kunt aleen een wagen laten spawnen via main dus dat je opnieuw moet beginnen Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 In deze tutorial staat iniedergeval alles wat je moet weten over auto's spawnen dmv SCM. Reageren
Jarno Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Of je kan een loader maken die wagens injecteert in de MAIN. Dus dan kan je wel je savegames blijven gebruiken. Helaas is dit een lastige manier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.