Advancegta Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Ik zoek een goed gratis brandprogramma waar ik heel simepl .iso op dvd kan branden. Als het een demo is van 30 dagen ofzo is het ook goed.
Preddy Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Volgens mij kan dat wel met Nero. Als je ff googled kan je dat wel vinden en ook wel een tutorial hoe dat moet.
ikt Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Deze kun je volgens mij altijd gebruiken denk ik..
GTA-Sheep Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Ik was al weer bang dat we op alcohol 120% enzo terecht zouden komen. Dit soort programma's vallen onder de categorie Warez en daaraan gerelateerde programma's. Op zichzelf niet illegaal maar 99% van de toepassing wél. Vandaar de bepaling in de forumregels waarin we het bespreken hiervan ongewenst noemen. Topic gesloten voor alle zekerheid voordat weer in de illegale praktijken belanden . Een programma als Nero moet kunnen wat jij wilt en anders maar even googelen.....
Recommended Posts