The Mafia Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Ik wil graag een Contest houden waar mensen een lay-out moeten maken krijg ik hiervoor toestemming ?
kees1991 Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 warrom vraag je dat ?? dit is tog een forum. hier mag je tog gewoon een contest houden. als er mensen mee willen doen dan sie ik niet in wrm dat niet mag. maar je kan altijd ff een pm naar een mod stuuren.
RonaldVC Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Het is inderdaad niet zomaar toegestaan om een contest te organiseren. Daarvoor dien je eerst toestemming te hebben van een moderator, in dit geval .Levi. of ik. Wij moeten namelijk eerst duidelijk weten wat precies de bedoeling is van de contest, en er moeten duidelijke afspraken gemaakt zijn voordat er überhaupt een contest plaats kan vinden. Daarom The Mafia, raadt ik je aan even een pb te sturen naar mij of .Levi., met daarin een duidelijke uitleg over jouw idee, de hele opzet met eventuele regels, dus de hele rataplan. Zodra je dat gedaan hebt gaan .Levi. en ik in overleg, en gaan we bekijken of jouw idee doorgevoerd wordt of niet. Lees voor onduidelijkheden de Graphics regels nog een keertje door, zodat je precies weet wat je moet doen.
Recommended Posts