Mastertuner Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Heey, een vriend van mij heeft gezegd dat hij een motorpak (met helm enz.) gekregen heeft als hij met denise 100% balkje had is dit waar of niet? Mastertuner Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 (bewerkt) Niet waar, dan krijg je de "Pimp Suit". Kijk op deze pagina voor alle info over dates, waaronder de beloningen bij 100% bij een vriendin. Bewerkt: 17 oktober 2006 door Dutchy3010 Reageren
Pietje II Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 (bewerkt) Dat is niet waar, wanneer je 100% gedated hebt met Denise krijg je een Pimp Suit. Ik heb hieronder voor je wat informatie over Denise geplaatst, rechtstreeks vanaf WikiGTA. Denise RobinsonOmschrijving Waar vind ik haar: Na de missie Burning Desire vind je haar vlak bij je eigen huis. Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00. Waar wil ze eten: Het cafe wat bijna om de hoek is. Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos. Hoe hard wil ze rijden: Vrij rustig, het liefst bij haar in de buurt. Tijdens rondrijden wil ze wel Drive-By's uitvoeren op jouw vijanden, de Ballas of Vagos, maar als je politie-sterren hebt schiet ze ook op politie. Dit vult de Fun-meter erg snel. Beloning 40%: Seks is mogelijk 50%: Haar auto is beschikbaar 100%: Pimp Suit in je wardrobe Afbeelding Pimp Suit Wel kan je de 'Racing Suit' verkrijgen wanneer je met Michelle 100% gedated hebt, deze heeft wel wat weg van een motorpak. Michelle CannesOmschrijving Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in de rijschool. Ze wil pas met je daten als je minstens 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro. Wanneer is ze thuis: 00.00-12.00 Waar wil ze eten: Je moet haar naar het dichtstbijzijnde "glaasje" brengen... Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij hard, maakt niet uit waar EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet. Beloning 15%: Een extra, gratis Pay 'n Spray bij haar huis 40%: Seks is mogelijk 50%: Haar auto is beschikbaar 100%: Racing Suit in je wardrobe Afbeelding Racing Suit Ik wens je veel succes verder! Bewerkt: 17 oktober 2006 door Pietje II Reageren
Mastertuner Geplaatst: 17 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 (bewerkt) Sorry dat ik veel vraag maar waar kan ik Michelle vinden? EDIT: Ik heb alles al gevonden.... behalve waar ze het liefst is want ik rij naar dat dichtsbijzijnde glaasje: niet goed dat ander glaasje : niet goed de pizza stack weer niet goed! ik weet echt niet meer wat ik moet doen.....! Mastertuner Bewerkt: 17 oktober 2006 door Mastertuner Reageren
Velaro Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Sorry dat ik veel vraag maar waar kan ik Michelle vinden?Mastertuner Michelle kan je vinden in de rijschool van San Fierro. Ik denk dat je deze wel weet zijn. Soms vind je haar in de rijschool, ze staat er dus niet altijd. Ik dacht dat je 50% vet moest hebben en een redelijk aantal 'Sex-Appeal'. Als je 100% hebt bereikt krijg je de 'Racing Suit'. Bij 50% kan je haar auto 'lenen'. Als je nog meer vragen hebt over deze dates van San Andreas weet je me te vinden ! Reageren
Dx11 Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 en trouwens de motorhelm(en) kan je halen bij prolaps in los santos Reageren
Mastertuner Geplaatst: 17 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 ik dacht dat dat die helm (moto x helm denk ik dat ie zo heet) met blauwe kleur was en volgens mijn vriend is die helm (en gans het pak) rood met wit..... Mastertuner Reageren
Dutchpet Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 lol die Pimp Suit lijkt niet eens op een motorpak Reageren
Mastertuner Geplaatst: 17 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 ye duh tuurlijk weet ik ook wel maar .... Reageren
Die Hard Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) ik dacht dat dat die helm (moto x helm denk ik dat ie zo heet) met blauwe kleur was en volgens mijn vriend is die helm (en gans het pak) rood met wit.....Mastertuner Jou vriend heeft het zeeeeer waarschijnlijk ook over de winkel "Pro Laps", ga naar deze winkel in Los Santos, en koop bij Torso het Track Top, en bij Legs het Track Pants. Bij "Hats" onder Moto X helm staat ook een helm maar ik ben de naam kwijt, hij is in ieder geval rood en staat goed bij de Track Top en Track Pants. Ik hoop je zo genoeg te hebben geholpen. Greets GTA GG Bewerkt: 18 oktober 2006 door GTA Ganggast Reageren
Mastertuner Geplaatst: 18 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 umm nog 1 ding: michelle vind het nooit goed als ik haar date glaasjes = niet goed, pizza stack = niet goed burger shot = niet goed ik weet het echt niet meer Reageren
Lampje Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Als je in de rode marker loopt, komt ze naar buiten, Daarna - zodra je weer kan lopen - verschijnt er linksboven wat ze wilt, Probeer dat te doen, En heb je dat schermpje gemist kan je het nog na lezen bij, Menu -> brief... Reageren
Velaro Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Kijk eerst zoals Lampje al zei wat ze precies wil (Gaan dansen, eten, gaan rijden) maar dat kan je ook aan de markers zien. Naar mijn weten wil Michelle alleen iets gaan eten/drinken bij het dichtstbijzijnde glaasje. Zoek dus op de map naar het dichtstbijzijnde glaasje. Markeer die als je wil en rijd er samen met haar naartoe. Hierna is ze normaal blij en zal je procent omhoog gaan. Een kadootje (Vibrator, dildo, bloemen) kunnen ook helpen. Veel plezier ! Reageren
Die Hard Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Ehm... Misschien dat ik al te laat ben, maar het Racing Suit dat je bij Michelle Cannes is niet lichtbruin (zoals je op het plaatje ziet), maar paars. Weet ook niet hoe dat zo kan op het plaatje, volgens mij is de foto 's middags genomen, en even een tipje: Als je van volgens mij 22:00 tot 6:00 kleding past, zie je de kleur beter. Greets GTA GG Reageren
Mastertuner Geplaatst: 19 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 (bewerkt) Dus.... als ik het goed begrijp moet ik haar naar deze plek voeren? (ps:paars bolletje = Michelle, rood bolletje = vermoedelijke plek waarheen ik haar moet naar voeren?) Mastertuner Bewerkt: 19 oktober 2006 door Mastertuner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.