Cencicodis Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Heey,een vriend van mij heeft gezegd dat hij een motorpak (met helm enz.) gekregen heeft als hij met denise 100% balkje had is dit waar of niet? Mastertuner Informatie vind je hier Veel plezier! Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Jou vriend heeft het zeeeeer waarschijnlijk ook over de winkel "Pro Laps", ga naar deze winkel in Los Santos, en koop bij Torso het Track Top, en bij Legs het Track Pants. Bij "Hats" onder Moto X helm staat ook een helm maar ik ben de naam kwijt, hij is in ieder geval rood en staat goed bij de Track Top en Track Pants.Ik hoop je zo genoeg te hebben geholpen. Greets GTA GG Het pak dat jij bedoeld, bestaat uit: -Fullface helmet (rood-wit)(Hats) -Track Top (rood-wit)(Torso) -Track Pants (rood-wit)(Legs) Reageren
Die Hard Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Heey, een vriend van mij heeft gezegd dat hij een motorpak (met helm enz.) gekregen heeft als hij met denise 100% balkje had is dit waar of niet? Mastertuner Informatie vind je hier Veel plezier! Ik wil niet moderator-achtig overvallen hoor, maar volgens mij is deze informatie al 4x ofzo gegeven, dus eigenlijk een beetje onnodig bericht. Ik wil geen ruzie hebben hoor, maar het is een tip. Greets GTA GG Reageren
Mastertuner Geplaatst: 20 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Tuurlijk.... umm eigenlijk is het niet meer nodig hoor. Ik ben gedumpt.... Ik moet michelle niet meer, van mijn part mag dit topic dicht! Mastertuner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.