Jump to content

Poll: Wat vind jij de vetste RPG?

Leukste RPG  

89 leden hebben gestemd

1. 1. DE RPG's:

• Runescape(MMORPG)
      17
    • World of Warcraft(MMORPG)
      30
    • Oblivion
      10
    • Dungeons and Dragons
      0
    • Dragon Quest
      0
    • Zelda
      8
    • The Lord of the Rings: The Third Age
      1
    • Guild Wars
      6
    • Final Fantasy
      7
    • Anders
      5

Recommended Posts

Geplaatst:
RPG's zijn saai, ik heb niks dus gekozen. :puh:

Post dan gewoon niet, dit is gewoon spammen.

Tja, ik ben een RPG en MMORPG freak. Ik heb RS gespeeld 2 jaar lang, het is wel een zeer groot, maar het verveeld snel, ik ben ook in 2 jaar tussendoor 3 kwart jaar gestopt, ik ben member geweest, maar het ging vervelen.

Ik speel nu ook Guild Wars, het is een leuk spel, goede gameplay en leuke graphics, alleen vind ik het Landschap de sfeer een betje verpesten, met name rond Ascalon.

Sinds kort speel ik World of Warcraft, en dit is gewoon dikke Ownage. Het is echt huge, er hangt een super goede sfeer rond, de Graphics zijn leuk gedaan, echt een eigen style. Het is gewoon de beste MMORPG in mijn ogen, en niks voor niks het meest gespeelde spel.

Verder speel ik Silkroad Online, ook wel leuk, alleen te veel van hetzelfde ;)

• 2 maanden later...
  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

1

• Swedish Power

1

• Dikbuik

1

• Clowntje_93

1

Geplaatst:

Final Fantasy staat er niet eens bij!

>>> Door Jowx: Ook zonder alles in hoofdletters te typen met een lading uitroeptekens erachter begrijpen we de boodschap, denk om je hart.. Final Fantasy is nu toegevoegd aan de poll, dus dat probleem is opgelost. :) <<<

Geplaatst:

Heel moeilijke keuze. :puh: Ik hou zelf van alle Pokémon games, Final Fantasy, Tales of... (Legendia, Symphonia, Destiny), Disgaea, Fire Emblem en nog wel een paar, maar dit zijn de gene die ik het best vind. :) Vooral de Tales of.. serie speel ik heel veel. :puh:

Geplaatst:

Guild Wars, eigenlijk World Of Warcraft maar omdat je daar maandelijke kosten bij hebt kies ik voor GuildWars :puh:

Geplaatst:

Ik ben vreselijk verslaafd aan runescape geweest.

Ben een hele lange tijd member geweest, totdat ik zo hard gehackt ben en mijn bank niet meer op bracht dan 3k ben ik gestopt.

Sinds een kleine tijdje speel in World Of Warcraft, het ziet er mooi uit en het is een goeie gameplay!

Geplaatst:

wow is de top ! dwarven hunter met een golden gryphon als flying mount en dan de prorfessions aka mining, jewel-crafting en engineering rulen gewoon, om nog te zwijgen over de pets en koken, first aid en vissen.

momenteel speel ik dragon quest 8 : journey of the cursed king, keigoed spel, groot en leuk , vooral met de spells en lvl's.

maar ffx en ffx-2 heb ik ook en zijn ook hartstikke goed !

maar de beste ooit staat er zelfs niet bij : digimon world 3 voor de ps1, keigroot voor een ps1 spel, ging bijna oneindig door en de levels en transformaties en moves en integratie met spelwereld !

ooit al iemand van gehoord ?

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik hou eigenlijk niet zo veel van RPG's maar als ik toch moet kiezen... is World Of Warcraft het beste ;)

Het feit dat je moet betalen maakt het spel beter omdat het op jou kosten is gemaakt en het is wel logisch, wat duurder is is beter :Y

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

Guild wars... heb alle 3 de delen en zal deeltje 4 ook toevoegen als het uit is..

maar spel het vooral omdat we zown coole guild hebben...

we worden ook ergens deze dagen : Guild of The Week :klap::engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...