Jump to content

Poll: South park of The Simpsons?

South park of The Simpsons  

141 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is vetter/stoerder/grappiger/lolliger/leuker, enz enz

• The Simpsons
      44
    • South Park
      91

Recommended Posts

• Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Moonbeam

6

• Clowntje_93

4

• M4X

3

• Preddy

2

Geplaatst:

Ik kies voor the simpsons als je kijkt naar the simpsons val je als een blok voor ze ,het is echt keigaaf

Het is zo grappig

Geplaatst:

Goh, tis moeilijk kiezen tussen die twee groepen. :D

Vroeger heb ik nog gekeken naar South Park, en die ventjes zijn echt lollig.

En ik heb daarvan een knuffel. Is wel Cute hoor :engel:

The simpsons kijk ik nu naar. Ik mocht daar vroeger niet naar kijken.. Te erg :puh: (de vroegere simpsons) maar nu zijn de tekenstijlen, kleuren en taalgebruiken beter. En mijn ma kijkt nu ook liever naar de Simpsons..

Maar voor mij liever South Park

Geplaatst:

Klik, daar kan ook alleen SP mee komen.

Ja, meteen nog een reden om niet voor SP te stemmen... :ch:

Southpark maakt alles belachelijk, dat weten we nu wel. Bush, Saddam, Radiohead, Hippies, Lord of the Rings, Pokemon, en noem maar op. Omdat het een Australiër komt er nu weer ophef over, dit vind ik echt nergens op slaan. Het is natuurlijk erg grof, maar in Amerika mag een aflevering waarin Bush vertelt dat de Amerikaanse regering wilt dat mensen denken dat ze de aanslagen van 11/9 gepleegt zodat ze stoer lijken wel worden uitgezonden, en in Australie doen ze dan weer moeilijk...

Geplaatst:

Southpark maakt alles belachelijk, dat weten we nu wel. Bush, Saddam, Radiohead, Hippies, Lord of the Rings, Pokemon, en noem maar op. Omdat het een Australiër komt er nu weer ophef over, dit vind ik echt nergens op slaan. Het is natuurlijk erg grof, maar in Amerika mag een aflevering waarin Bush vertelt dat de Amerikaanse regering wilt dat mensen denken dat ze de aanslagen van 11/9 gepleegt zodat ze stoer lijken wel worden uitgezonden, en in Australie doen ze dan weer moeilijk...

Ja, maar dit is geen argument ik ben namelijk geen Australiër en ken zelfs geen Australiers of mensen die Australiers kennen... Ik ben wel een soort van hippie maar kan wél lachen als die belachelijk worden gemaakt. De reden dat ik dit filmpje zwaar smakeloos vindt heeft niets met de afkomst van Steve Irwin te maken maar met het feit dat de spot wordt gedreven met een pas overleden man, die ondanks dat hij uit Australië komt hartstikke leuke programma's maakte en als jij iets tegen Australie en zijn inwoners hebt moet je niet zeuren dat die mensen moeilijk doen omdat ík, als volbloed Nederlander, je filmpje smakeloos vindt.

Mvg, Moonbeam

Geplaatst:
Ja, maar dit is geen argument ik ben namelijk geen Australiër en ken zelfs geen Australiers of mensen die Australiers kennen... Ik ben wel een soort van hippie maar kan wél lachen als die belachelijk worden gemaakt. De reden dat ik dit filmpje zwaar smakeloos vindt heeft niets met de afkomst van Steve Irwin te maken maar met het feit dat de spot wordt gedreven met een pas overleden man, die ondanks dat hij uit Australië komt hartstikke leuke programma's maakte en als jij iets tegen Australie en zijn inwoners hebt moet je niet zeuren dat die mensen moeilijk doen omdat ík, als volbloed Nederlander, je filmpje smakeloos vindt.

Mvg, Moonbeam

Jij ziet het misschien anders maar Southpark maakt alles belachelijk. Ik heb respect voor meneer Irwin, en ik vindt het erg sneu dat hij overleden is, zeker de manier waar op. Maar zoals je zelf al zegt, je kan wel lachen om de hippiedingen terwijl je er zelf een soort van bent. Ik beschouw dit als het zelfde, omdat ik Southpark totaal niet serieus neem. Ik heb eigenlijk voor bijna alles respect dat ze belachelijk maken, maar toch vind ik hun humor goed. Jij hebt misschien een andere mening, en dat respecteer ik.

Geplaatst: (bewerkt)
Jij ziet het misschien anders maar Southpark maakt alles belachelijk. Ik heb respect voor meneer Irwin, en ik vindt het erg sneu dat hij overleden is, zeker de manier waar op. Maar zoals je zelf al zegt, je kan wel lachen om de hippiedingen terwijl je er zelf een soort van bent. Ik beschouw dit als het zelfde, omdat ik Southpark totaal niet serieus neem. Ik heb eigenlijk voor bijna alles respect dat ze belachelijk maken, maar toch vind ik hun humor goed. Jij hebt misschien een andere mening, en dat respecteer ik.

Ok, wat ik eigenlijk wou zeggen is dat ik het gewoon niet een leuke manier van belachelijk maken is in dat filmpje, de reden dat ik om andere dingen beter lach is dat daar gewoon bepaalde eigenschappen overdreven worden, hier neem ik verder geen aanstoot aan en lach daar wel om. Het naar mijn mening grote verschil is dat als je bijvoorbeeld mensen bespot omdat ze hippie of wigger of weetikveelwat zijn, je mensen als groep en niet als individu beoordeeld. Dit is eigenlijk een soort van racisme, maar omdat het flauwe en kinderachtige manier gebracht wordt is het grappig en niet aanstootgevend omdat het, zoals je al zegt, totaal niet serieus genomen hoeft te worden. Als je iemand als individu, Steve Irwin, bespot in plaats van als groep, Australiërs, komt dit veel persoonlijker en dus harder aan. Als een gek als Hitler de joden voor vanalles uitmaakt komt dat minder hard aan dan wanneer een kind zijn hele jeugd door gepest wordt omdat hij Jood is, geloof me. Verder respecteer ik jou mening uiteraard, ook als jij het wél grappig vind, een grapje moet tenslote kunnen :)Peace

Mvg, Moonbeam

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:

The Simpsons oonage :schater:_O__O__O_

:sst: ik heb een site waar alle afleveringen opstaan. mag ik die link doorgeven vie verichten? zoja, stuur dan een bericht naar mij dat je dat wil, zonee vernietig deze post dan :$

Geplaatst:
The Simpsons oonage :schater:_O__O__O_

:sst: ik heb een site waar alle afleveringen opstaan. mag ik die link doorgeven vie verichten? zoja, stuur dan een bericht naar mij dat je dat wil, zonee vernietig deze post dan :$

Als de site legaal, officiel dus, is mag het uiteraard. Anders is het verboden en mag je de link hier dus niet geven. :sst:

Geplaatst:

Dit maak het toch juist lollig. :puh: Ik vind het gewoon grappig. Net zoals alles wat ze doen. ;) Ik ga voor South Park.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...