Jump to content

Poll: South park of The Simpsons?

South park of The Simpsons  

141 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is vetter/stoerder/grappiger/lolliger/leuker, enz enz

• The Simpsons
      44
    • South Park
      91

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind de southpar véél beter :Y .

Het grove taal gebruik enz.

Het is gewoon gaaf, soms hier en daar bloed en dan slaat de een de ander en slaat een de ander weer.

• Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Moonbeam

6

• Clowntje_93

4

• M4X

3

• Preddy

2

Geplaatst:

Hee South Park fans! Je kan nu ALLE South Park afleveringen bekijken opdeze site. En het nieuwste seizoen(10) begint volgende week!!! Die sitem et afleveringen is legaal kijk er maar er staat onderaan 'How is this legal?' En dan komt de uitleg waarom het legaal is.

• 1 maand later...
Geplaatst:

South Park, helaas kijk ik het bijna nooit (op tv dan). Soms gaan ze wel iets te ver over geloof enzo, maargoed.

Geplaatst:

Das een moeilijke... Ik vind ze allebei leuk, maar ik denk dat ik Southpark toch beter vind.

Geplaatst:

Het is allebei leuk, maar ik vind South Park toch wat leuker, omdat er zo nonchalant over sommige dingen word gedaan. Ik vind het jammer dat wij de Box niet op de kabel hebben, anders had ik er elke dag wel naar gekeken :)

Geplaatst:

the simpsons is echt hardstikke leuk, maar south park vind ik nét ietsje leuker (maar dat scheelt niet veel hoor)

Geplaatst:

Southpark!!! :Y Cartman me favo. karakter :puh: The Simpsons is wel leuk alleen zie ik alleen op vrijdag 19.00 tot 20.00 dacht ik op Veronica :N Southpark elke dag 23.05 bij The Box :Y en daarom vindt ik South Park ook veel leuker met beroemdheden enz. :klap:

Geplaatst:

Moeilijk te kiezen maar ik koos toch voor The Simpsons waarom ik vind het taalgebruik beter dan van SouthPark, SouthPark is ook zeer leuk maar toch voor de Simpsons

Geplaatst:
Ik vind the simpsons net ietsjes beter omdat ze vooral meer op tv komen.

South Park komt meer op tv. Maar hoe kan je nou iets leuker vinden omdat het vaker op tv komt?

Geplaatst:

na ff nadenken heb ik uiteindelijk toch maar south park gestemd want dat is gewoon andere humor dan simpsnons en ik vind dat soms gewoon grappiger

maar ik vind eigenlijk niet dat je ze met elkaar kan vergelijken want het is totaal anders

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...