Jump to content

Brander maakt vreselijke herrie

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

Ik wou net even branden maar toen hij ermee begon leek het wel of er een boormachine bezig was, ik schrok me te pletter dus snel de handel afgebroken!

Hoe kan dit komen? En valt het op te lossen?

Groet gammie :cya:

Geplaatst:

Hoor je dat geluid ook als de brander gewoon een cd afspeelt of leest? Of probeer het eens met een andere cd, het namelijk zijn dat de cd die erin zat niet helemaal evenwichtig in balans is, wat er dus voor zorgt dat de brander (eigenlijk de cd) gaat zoemen..

Dit soort dingen komen voornamelijk voor bij de wat goedkopere cd/dvd-rw's. Die zijn kwalitatief niet zo goed, en zijn (ook uit eigen ervaring) vaker al een reden geweest voor dat geluid..

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie! was al bang dat me brander naar de knoppe was :-( Maar dat was het gelukkig niet het lag inderdaad aan de cd, ik haalde een andere uit de verpakking en die deed het zonder herrie :)

Geplaatst:
Bedankt voor je reactie! was al bang dat me brander naar de knoppe was :-( Maar dat was het gelukkig niet het lag inderdaad aan de cd, ik haalde een andere uit de verpakking en die deed het zonder herrie :)

Aghh zolang ze niet exploderen en ze werken dan zit het goed :puh: Is een veel voorkomende vraag trouwens. Word er dood gegooid mee af en toe.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...