gammie_ Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Beste leden, Ik wou net even branden maar toen hij ermee begon leek het wel of er een boormachine bezig was, ik schrok me te pletter dus snel de handel afgebroken! Hoe kan dit komen? En valt het op te lossen? Groet gammie Reageren
RonaldVC Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Hoor je dat geluid ook als de brander gewoon een cd afspeelt of leest? Of probeer het eens met een andere cd, het namelijk zijn dat de cd die erin zat niet helemaal evenwichtig in balans is, wat er dus voor zorgt dat de brander (eigenlijk de cd) gaat zoemen.. Dit soort dingen komen voornamelijk voor bij de wat goedkopere cd/dvd-rw's. Die zijn kwalitatief niet zo goed, en zijn (ook uit eigen ervaring) vaker al een reden geweest voor dat geluid.. Reageren
gammie_ Geplaatst: 17 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Bedankt voor je reactie! was al bang dat me brander naar de knoppe was Maar dat was het gelukkig niet het lag inderdaad aan de cd, ik haalde een andere uit de verpakking en die deed het zonder herrie Reageren
Ewoud Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Bedankt voor je reactie! was al bang dat me brander naar de knoppe was Maar dat was het gelukkig niet het lag inderdaad aan de cd, ik haalde een andere uit de verpakking en die deed het zonder herrie Aghh zolang ze niet exploderen en ze werken dan zit het goed Is een veel voorkomende vraag trouwens. Word er dood gegooid mee af en toe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.