Jump to content

gta lcs op pc

Recommended Posts

Geplaatst:
weet iemand hoe je gta lcs kunt aan passen voor de pc

Momenteel is GTA Liberty City Stories nog niet uit voor de PC. Waarschijnlijk gaat dat ook niet komen, hij is er alleen voor Playstation Portable en Playstation 2. Je hem ook niet aanpassen dat je hem op de PC kan spelen :N.

Geplaatst: (bewerkt)

Het is wel mogenlijk hoor LibertyCityPC maar dan moet je LCS (PS2) versie downloaden en met een emulator het spel draaidende te krijgen. Het is wel degelijk mogenlijk maar het is zeer en zeer illegaal. Zelf heb ik GTA LCS al op de PC gespeeld, maar dat is best wel moeilijk spelen omdat je met je toetsenbord en muis je moet aanpassen op de PS2 controls. Maar het kan wel, ik kan het ook wel een beetje moeilijk. Maar als je echt de tijd ervoor neemt, dan komt alles goed. En draait het spel lekker. Kijk maar eens op ProjectW.org of gebruik torrent, dan komt het helemaal goed als je even de tijd neemt. Succes ermee, als het lukt, mooi, maar je mag hier erniet over praten om alles draaiende te krijgen. Dat is zo illegaal!

Edit: AdvangeGTA chek mijn reactie hieronder.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
Het is wel mogenlijk hoor LibertyCityPC maar dan moet je LCS (PS2) versie downloaden en met een emulator het spel draaidende te krijgen. Het is wel degelijk mogenlijk maar het is zeer en zeer illegaal. Zelf heb ik GTA LCS al op de PC gespeeld, maar dat is best wel moeilijk spelen omdat je met je toetsenbord en muis je moet aanpassen op de PS2 controls. Maar het kan wel, ik kan het ook wel een beetje moeilijk. Maar als je echt de tijd ervoor neemt, dan komt alles goed. En draait het spel lekker. Kijk maar eens op ProjectW.org of gebruik torrent, dan komt het helemaal goed als je even de tijd neemt. Succes ermee, als het lukt, mooi, maar je mag hier erniet over praten om alles draaiende te krijgen. Dat is zo illegaal!

Ik wou het net zeggen alleen dan over een psp emulator.Maar ik bedacht me omdat ik besefde dat het toch wel een beetje warez is :t

Geplaatst:

Dat kan misschien wel, maar ik vind dat de crew er niet duidelijk over Warez is. De ene keer wordt een topic gesloten als het over Deamon Tools gaat en de andere keer laten ze zo'n topic over. Beetje vreemd, ik vind dat er wel wat meer duidelijkheid mag komen over warez ofzo. Joriz heeft ook netjes over Gedrag regels. Waarom maakt hij er dan geen kopje Warez regels bij? Want dat speelt op dit moment heel veel in de wereld. Dus waarom is hier dan geen duidelijk duidelijkheid?

Geplaatst:

Dit is eigenlijk net hetzelfde als bij roms. Als je het spel zelf bezit is er geen probleem als je het dan ook op de pc kan spelen.

Maar we weten natuurlijk niet zeker of dat bij libertycitypc wel zo is. Slotje lijkt me dus wel beter.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...