Wesley Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Brainiac is wel leuk, en in sommige gevallen leerzaam. Want in elke deel krijg je te zien welke fruitsoort kan drijven, en welke niet. Ook leer je vele andere dingen. Beter gezegt, Brainiac is super, en leerzaam. Reageren
XboxGta Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 -Lost -Prison Break -Jackass -Viva La Bam -Shockproof -Gammo -Gamepower -... Ik vind dit zéér leuke programma's Reageren
gybrus Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 het is afentoe wel grappig maar ik vindt het soms ook best kinderachtig. ik kijk toch meestal naar Mythbusters op Discovery. grats Reageren
madusa30 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 brainiac is wel leuk. kijk het af en toe. maar vindt prison break veel leuker Reageren
LBG Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Brainiac is wel leuk, en in sommige gevallen leerzaam.Want in elke deel krijg je te zien welke fruitsoort kan drijven, en welke niet. Ook leer je vele andere dingen. Beter gezegt, Brainiac is super, en leerzaam. Als je dat leerzaam noemt dan weet ik het ook niet meer. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Als je dat leerzaam noemt dan weet ik het ook niet meer. Idd Verder: Mythbusters & The Simpsons Brainiac MB Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik vind het wel een leuk stuk, die lui doen altijd domme dingen En Mythbusters is ook erg mooi. Reageren
xdr Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik vind braniac en mythbusters allebei leuk Reageren
Robinsky Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Sommige dingen zijn wel erg grappig ja... Wie zei trouwens lost ?? beste serie ooit ja toch ! Reageren
Cenzy Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Brainiac is best goed. Ze hebben altijd zo'n kleine spelletjes wat soms plezant is zoals Steek je handen in je broekzak en duw 30 sec. van je weg. Doe dan je handen uit je broekzak en je zult zien dat ze beginnen zweven ( leuk voor een verveling van 30 seconden dus ) En belgisch bier is het zwaarste bier ter wereld , hebben ze er ook gezegt Cenzy Reageren
Bright Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) ehh UBER bumb mischien... het is denk ik beter als een mod er een slotje op doet omverder gespam en gebump in dit topic te voorkomen. mvg, Bright Ps; sorry voor het mod gedrag. edit: kijk dat dan 2 super duper bumbs na elkaar Bewerkt: 20 februari 2007 door Bright Reageren
White Gold Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ik vind het wel een tof programma. Alleen herhalen ze het 20x per maand en dat is minder leuk. Naar mijn mening begint de televisie via kabel een beetje eentonig te worden. Geef mij maar TV via internet of al dat nieuwe gedoe . @Bright: Misschien vinden mensen het nog wel leuk om hum mening te geven. Dit moet dan kunnen. Als iemand een nieuw topic over dit aan zou maken zou het ook niet goed zijn. Dus beter bumpen dan een nieuw topic! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 ehh UBER bumb mischien...het is denk ik beter als een mod er een slotje op doet omverder gespam en gebump in dit topic te voorkomen. mvg, Bright Ps; sorry voor het mod gedrag. edit: kijk dat dan 2 super duper bumbs na elkaar Waarom zou er een slotje op moeten? Is toch een leuk topic? Reageren
Blu3ice Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Brainiac vind ik echt zooo zalig, en ook de mythbusters! In het algemeen vind ik (qua zenders) het beste. Reageren
revealed Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Brainiac is lachen, kreeg ik zo maar mijn natuurkunde lessen dan haalde ik ook wel een hoger cijfer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.