Jump to content

Pier 69

Gta-Master100

Recommended Posts

Geplaatst:

:N:N:N:N:N Ik ben op dit moment bij De missie Pier 69

Het lukt me maar niet

Het Sniper-gedeelte lukt wel maar de naar binnen gedeelte lukt maar niet ik wordt steedst neergeschoten :N:N:N:N:N:N

Geplaatst:

Zorg voor veel munitie, en als wapen raad ik je de M5 of een ander zwaar wapen aan. Sluip naar de kant, kijk even om de hoek en schiet neer wie je ziet. Ga weer achter het muurtje en herhaal dit tot iedereen dood is. Ga nu verder, en schiet weer al de mensen die je ziet neer, en gebruik dezelfde techniek als voordoen. Spring nu in het water en ga in de boot, en voer een drive-by uit op Ryder. Als de boot gaat ontploffen neem je even afstand, of jouw boot gaat mee de lucht in. Succes ! ;)

Geplaatst:

Door middel van screenshots ga ik je even een korte tip geven, Of dit werkt heb ik geflauw idee want heb het zelf nog niet geprobeerd

Als je vanaf cesar naar Pier 69 moet lopen, probeer met de sniper zoveel mogelijk vijanden te vermoorden op afstand, Als je voor Pier 69 staat (Screenshot 1) ga je helemaal links van het gebouw (bij de pizza) opening, Als je daar heen bent gelopen (Screenshot 2) Loop je daardoor, maar let op van rechts kunnen nog vijanden vandaan komen, Je loopt helemaal tot het einde (Screenshot 3, daar zul je T-bone Mendez zien staat, Schiet hem dood en je ziet ryder in het water springen, Ga achter hem aan en pak de andere boot, Probeer hem te doden door middel van een Driveby die je op de boot kan doen.

gallery156px7.th.jpggallery157gs4.th.jpggallery158jk7.th.jpg

Screenshot 1_____________Screenshot 2____________Screenshot 3

_

Veel succes en hopelijk heb je hier iets aan

Geplaatst:

ik heb gwn met de sniper iedereen dood gemaakt inclusief die gast die bij het water staat dus met een sniper is het ook mogelijk hoor en van een lkkr veilige afstand

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...