Vayne Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Help! ik kan de missie: Robbing uncle sam niet uitspelen! voordat ik klaar ben issie allang dood! wat is de beste manier om deze missie te halen? Vraag: - na hoeveel missies ga je naar level 2??? - na hoeveel missies kan ik tunen, ik heb 2 tune icons maar ze zijn beide rood! Help me plz!! Reageren
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 1. Stap af en toe uit om Ryder te helpen 2. Ong. na 28 missie's 3. Die horen rood te zijn, dus ga er maar gewoon heen. Reageren
Vayne Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2004 1. Stap af en toe uit om Ryder te helpen2. Ong. na 28 missie's 3. Die horen rood te zijn, dus ga er maar gewoon heen. 1. deed ik, naja beter verdedigen dan B) 2. Yes heb er al (pas) 22 gedaan! :lol: 3. ik ga erheen maar die garage gaat nie open Reageren
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 1. Stap af en toe uit om Ryder te helpen2. Ong. na 28 missie's 3. Die horen rood te zijn, dus ga er maar gewoon heen. 3. ik ga erheen maar die garage gaat nie open Dan ga je vast met een gewone auto naar de Lowrider garage? Reageren
Vayne Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2004 1. Stap af en toe uit om Ryder te helpen2. Ong. na 28 missie's 3. Die horen rood te zijn, dus ga er maar gewoon heen. 3. ik ga erheen maar die garage gaat nie open Dan ga je vast met een gewone auto naar de Lowrider garage? ja maar wanneer kan ik dan andere auto's tunen?? Reageren
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 1. Stap af en toe uit om Ryder te helpen2. Ong. na 28 missie's 3. Die horen rood te zijn, dus ga er maar gewoon heen. 3. ik ga erheen maar die garage gaat nie open Dan ga je vast met een gewone auto naar de Lowrider garage? ja maar wanneer kan ik dan andere auto's tunen?? In de andere garage in Los Santos ... Reageren
Vayne Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2004 1. Stap af en toe uit om Ryder te helpen2. Ong. na 28 missie's 3. Die horen rood te zijn, dus ga er maar gewoon heen. 3. ik ga erheen maar die garage gaat nie open Dan ga je vast met een gewone auto naar de Lowrider garage? ja maar wanneer kan ik dan andere auto's tunen?? In de andere garage in Los Santos ... vet (die moeite had ik nogniet genomen) Reageren
Sasuke Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Blitza Compact tunen is vette shit .. Reageren
Spike Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Blitza Compact tunen is vette shit .. nee dat ind ik echt bullschit :lol:, die andere snele auto`s moet je tunnen (die gt nog wat heten) en dan 10× nitro er in gooie dat is pas vet vool B) . Reageren
riaz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 superGT ken je die tunen...? Reageren
Juliuzz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 superGT ken je die tunen...? Jah, in de Transfenders Reageren
Majus Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 je kan elke auto tunen behalve bussen en vrachtwagens Reageren
MaTTa Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 jaa en jammer genoeg geen scooters... had er wel graag wat meer cc onder gegooid... Reageren
Majus Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 heb nog ni veel scooters tegengekomen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.