Jump to content

Vice City Bug


GTA-Roloboy

Recommended Posts

Hey, mijn vriend heeft een bug in Vice City, hij heeft net Vice City geinstaleert, op een Windows ME.

Dit is de bug:

gta20vc20bugfv4.jpg

Nee, hij heeft geen MODS gebruikt of iets aangepast.

Iemand een idee waaraan dit kan liggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer de volgende handelingen eens..

1: Speel eens met de beeldinstellingen van het spel, misschien dat een andere resolutie het probleem oplost.

2: Update de drivers van de videokaart, wellicht heeft je vriend een verouderde driver.

3: Herinstalleer het spel, het is al vaker gebleken dat een herinstallatie dit soort problemen oplost.

Link to comment
Delen op andere websites

Even offtopic vraag: waar in Vice City is dat, want ik herken die plek niet...

De handleidng van RonaldVC is het beste dat je kan doen(denk ik:P)

Even een antwoord op je offtopic vraag. Dit is waarschijnlijk een deel van Ocean Beach. Ik kan dat zien aan de gebouwen. Ik herken een deel van de bouwstijl.

Link to comment
Delen op andere websites

wel vet raar dat dat gebeurt. het kan aan de videokaart of aan de drivers liggen, maar natuurlijk ook aan een fout in de skyline of de maps ofzo! maar ik denk dat het aan windows ME ligt want die staat zo slecht bekent...

Link to comment
Delen op andere websites

wel vet raar dat dat gebeurt. het kan aan de videokaart of aan de drivers liggen, maar natuurlijk ook aan een fout in de skyline of de maps ofzo! maar ik denk dat het aan windows ME ligt want die staat zo slecht bekent...

Win.ME staat niet slecht bekent, alleen maar slecht voor gaming..

Hoewel op het doosje van VC staat:

Supported Operating Systems are: Windows 98, Windows 98 Second Edition, Windows Millennium, Windows 2000 Professional (Workstation, Service Pack 3 required), Windows XP (Home and Professional, Service Pack 1 required).
Link to comment
Delen op andere websites

:cya:

Even offtopic vraag: waar in Vice City is dat, want ik herken die plek niet...

De handleidng van RonaldVC is het beste dat je kan doen(denk ik:P)

Ghehe, ff een tipje, kijk op de radar, misschien kom je er dan uit waar het is. :D

Greets

GTA GG

Link to comment
Delen op andere websites

wel vet raar dat dat gebeurt. het kan aan de videokaart of aan de drivers liggen, maar natuurlijk ook aan een fout in de skyline of de maps ofzo! maar ik denk dat het aan windows ME ligt want die staat zo slecht bekent...

Win.ME staat niet slecht bekent, alleen maar slecht voor gaming..

Hoewel op het doosje van VC staat:

Supported Operating Systems are: Windows 98, Windows 98 Second Edition, Windows Millennium, Windows 2000 Professional (Workstation, Service Pack 3 required), Windows XP (Home and Professional, Service Pack 1 required).

Eh... Windows Millennium is een andere dan ME

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...