Jump to content

Werken alssssss .... ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar goed...

Ik heb 100% gedownload. Dat werkt prima trouwens. Maarehh... nu heb ik twee/drie van die ''special suits'' in m'n klerenkast hangen, en die bijk ik te kunnen gebruiken om bijv. als portier te werken.

Kan IEMAND aangeven waar je kan werken op 'n kaartje?

:engel:

S :schater:

Geplaatst: (bewerkt)
Maar goed...

Ik heb 100% gedownload. Dat werkt prima trouwens. Maarehh... nu heb ik twee/drie van die ''special suits'' in m'n klerenkast hangen, en die bijk ik te kunnen gebruiken om bijv. als portier te werken.

Ik zal eens een kaartje voor je maken, waar je als portier kunt werken. Dus je moet auto's parkeren, dat kun je doen bij het 'Vank Hoff Hotel' uit de missie 555 we tip, hier is je kaartje:

555wetipdx8.th.png

Klikken voor een vergroting!

Volgens mij kun je alleen met je Gimp suit nog iets, die kan je gebruiken voor je date. Voor de rest van je 'special suits' heb je geen werk of iets dergelijks, voor zover ik weet.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt een Valet Suit tot je beschikking, die heb je gekregen na de missie 555 WE TIP. Deze kan je gebruiken om de Valet Missions te voltooien. Deze kan je starten door met het pak aan in de marker te gaan staan bij het Vank Hoff Park Hotel, gelegen in San Fierro. Hieronder een kaartje waar de locatie van het Vank Hoff Park Hotel opstaat, en je kan op =>deze link<= klikken om volledige informatie te krijgen over de Valet Missions, wat allemaal beschreven staat op WikiGTA.

naamloosgtaforumye0.th.png

Klik op de afbeelding voor de vergroting!

Verder heb je ook nog je Gimp Suit in je kleerkast hangen, waarmee je ook nog iets kan doen. Deze kan je namelijk gebruiken bij een vriendin van je, genaamd Millie Perkins, die beschikbaar is na de missie Key to Her Heart. Ook de Gimp Suit is na deze missie beschikbaar.

Trek de Gimp Suit aan voor een snelle date met Millie, je hoeft wanneer ze thuis is alleen maar in de marker te gaan staan en CJ zal met haar seks hebben; daarna is de date alweer voorbij, maar je krijgt er net zoveel procenten bij als wanneer je bijvoorbeeld uit eten gaat!

Veel succes verder!

Edit @ hieronder: Bedankt voor de fooi, maar -Matthijs- was toch weer mooi eerder! :puh:

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:

Maar goed...

Ik zal eens een kaartje voor je maken, waar je als portier kunt werken. Dus je moet auto's parkeren, dat kun je doen bij het 'Vank Hoff Hotel' uit de missie 555 we tip, kaartje komt eraan.

Geweldig wat een service zeg! :Y

S :engel:

Je hebt een Valet Suit tot je beschikking, die heb je gekregen na de missie 555 WE TIP. Deze kan je gebruiken om de Valet Missions te voltooien. Deze kan je starten door met het pak aan in de marker te gaan staan bij het Vank Hoff Park Hotel, gelegen in San Fierro. Ik zal zodadelijk even een kaartje posten waar je de locatie van dit hotel kan zien.

Geweldig wat een service zeg! :Y

S :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...