Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Met GTAREV zijn er heel veel huizen verwijderd in VC. Daarop zijn neiuwe huizen gezet. Maar VC word helemaal vern*ukt door die f*cking LOD-bestanden <_<

Je ziet ze, als je er ver vanafbent oplichten en als je dichtbij komt verdwijnen ze weer. Sommige blijven gewoon staan!

In de m00mapper kan je ze niet zien (dus ik kan de LOD's niet onder de grond duwen) en als ik ze verwijder in de m00mapper loop VC vast.

Wie kan me helpen?

Geplaatst:

ik weet niet eens wat LOD bestand is, srry, als ik wist wat LOD's waren en hoe je van ze af kwam zou ik het gezegt hebben ( dit was een onzin post )

Geplaatst:

Je moet ze zeker niet verwijderen, maar inderdaad onder de grond duwen. Als dat in moo-mapper niet lukt, zul je met notepad de betreffende IPL file moeten bewerken om de LOD onder de grond te laten verdwijnen.

De regel voor elk object in de IPL file bevat namelijk o.a. de xyz coordinaten. Als je de Z op -99.99 zet, zit ie vast wel onder de grond :)

Geplaatst:

oke is goed maar weet jij toevallig niet hoe je ze in de m00mapper zichtbaar kan maken :huh:

want dat zou natuurlijk ook handig zijn.

maar is zal er met notepad flink aan gaan werken :)

ik weet niet eens wat LOD bestand is, srry, als ik wist wat LOD's waren en hoe je van ze af kwam zou ik het gezegt hebben ( dit was een onzin post )

ja klopt dit verstaan we onder spam..niet meer doen dus <_<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...