Gta-Master100 Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Is het jullie wel opgevallen dat de verplegers van de Ambulance bekende stukjes van liedjes zingen zoals: All thing for a Good thing-Head radio You are no boo you are no boo-K-Jah Flashbak nasbiejeejo-Lips 106 You are the one-? Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Ja dat viel mij laatst ook op ja....... Wel geinig trouwens Reageren
BigM Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 nooit geweten effe checken Reageren
nasdreas Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Ja het viel mij ook op ze kwamen zingent de ziekenwagen. Ja het viel mij ook op ze kwamen zingent de ziekenwagen uit. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 ja, dat is me wel een keer opgevallen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.