King Room Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Ik zou wel graag een eigen template maken.. En ik zoek er wel wat voor maar misschien is hier een toturail die ik dan kan gebruiken.. Ik heb ook niet zoveel verstand van HTML.. Misschien weten jullie het wel!! Ik kijk ook wel af van andere templates die al klaar zijn!? Dat lukt wel een beetje maar misschien moetik nog wat hulp gebruiken van jullie!! Alvast Bedankt!! MvG. King Room Reageren
Argon Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) Ik zou wel graag een eigen template maken.. En ik zoek er wel wat voor maar misschien is hier een toturail die ik dan kan gebruiken.. Ik heb ook niet zoveel verstand van HTML.. Misschien weten jullie het wel!! Ik kijk ook wel af van andere templates die al klaar zijn!? Dat lukt wel een beetje maar misschien moetik nog wat hulp gebruiken van jullie!!Alvast Bedankt!! MvG. King Room Als je een template voor je site maakt maak je deze eerst in een foto bewerkings programma. Bijvoorbeeld Photo Shop daar maak je template helemaal zoals je hem wilt hebben. Met Photo Shop is het mogelijk hem dan te slicen en in door PS zelf gegenereerde HTML te gebruiken. (Slicen = de PSD in verschillende afbeeldingen "snijden" zodat je je layout uitrekbaar etc kan maken.) Voor info over slicen ga je denk ik beter naar de graphics fora, en als je problemen hebt met je HTML kan je altijd hier te recht. Maar je moet wel niet gaan verwachten dat wij een hele PSD voor jouw gaan maken Bewerkt: 18 oktober 2006 door Argon Reageren
King Room Geplaatst: 18 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Maar je moet wel niet gaan verwachten dat wij een hele PSD voor jouw gaan maken Nee dat snap ik wel.. Ik zal er wel is mee beginnen!! Maar wat zijn de afmetingen die je moet gebruiken?? Bedankt Argon!! Reageren
Argon Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Maar je moet wel niet gaan verwachten dat wij een hele PSD voor jouw gaan maken Nee dat snap ik wel.. Ik zal er wel is mee beginnen!! Maar wat zijn de afmetingen die je moet gebruiken?? Bedankt Argon!! De afmetingen kunnen altijd anders zijn, je hebt sites met een en de zelfde achtergrond dan moet je je bestand geen 1024X900 gaan maken om een box van 500X500 die in het midden gescentreerd staat te maken. Maar ik denk dat 1000X1000 mooi is om te begginen je kan er later nog altijd stukken afsnijden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.