Jump to content

Waar zit die dansclub in los santos?

Recommended Posts

Geplaatst:

bij de girlfriends op wikgta staat

Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos.

waar zit die dan? kan iemand dat op een kaartje aangeven?

Geplaatst: (bewerkt)

als Denise wil dansen staat de Dansclub ook op je kaart aangegeven als een Vinyl (LP)

Bewerkt: door Bassiej26
Geplaatst:

bedankt allebei, ik heb nog 1 vraagje, als je een tijdje niet uitgaat met denise, lopen de procenten dan achteruit?

Ja, dat is meestal zo! Als je voor het Pimp outfit gaat, dan zou ik gewoon met haar blijven daten, tot je 100% hebt, later hoef je haar dan niet meer te bezoeken. Als er procenten afgaan, dan komt dit bovenaan in beeld, maar dit is meestal alleen als je je een lange tijd in Los Santos bevindt. ;) Dus niet als je in Las Venturas ofzo rondhangt.

Veel plezier. :cya:

Bewerkt: door Svenie
Ja, dat is meestal zo! Als je voor het Pimp outfit gaat, dan zou ik gewoon met haar blijven daten, tot je 100% hebt, later hoef je haar dan niet meer te bezoeken. Als er procenten afgaan, dan komt dit bovenaan in beeld, maar dit is meestal alleen als je je een lange tijd in Los Santos bevindt. ;) Dus niet als je in Las Venturas ofzo rondhangt.

Veel plezier. :cya:

oke bedankt, ik ga wel eerst de dates afmaken, maarre als je 100% hebt met haar en je doet niksmeer gaat het er dan ook af? oja nog iets, de tijden op wikigta wanneer ze thuis is kloppen bij mij helemaal niet, het is nu 16:55 en ze is er niet. Bewerkt: door Delanoll

Ze is er niet altijd hoor. ;) Ik weet niet wat daar de reden voor is, maar rij even rond in de buurt van haar huis, en ze moet wel eens thuis zijn. En de procenten gaan er inderdaad ook af, als je haar 100% hebt gedate.

Geplaatst:

ok, ik ben nu al bij 51% en kreeg net de melding dat ik haar autosleutels heb, maarr ik kom haar auto nog niet in... hoe kan dit :? en nog 1 laatste vraag, hoe geef je bloemen aan je vriendin?

Geplaatst:
ok, ik ben nu al bij 51% en kreeg net de melding dat ik haar autosleutels heb, maarr ik kom haar auto nog niet in... hoe kan dit :? en nog 1 laatste vraag, hoe geef je bloemen aan je vriendin?

Ga eens terug naar je eigen huis, sla het spel op en probeer dan nog eens in die auto te stappen. Overigens als het je om die auto te doen is, het is een standaard auto (Hustler) die in Las Venturas rond rijd.

En ik heb nog nooit bloemen aan een date gegeven, volgens mij moet je je bloemen gewoon in je hand hebben, en dan de rode marker inlopen.

Jij speelt GTA San Andreas op de Xbox he ? Om bloemen te geven: Selecteer de bloemen, en ga zo dicht mogelijk bij je vriendin staan. Nu komt ergens van boven op het scherm dit te staan: Give gift, en de knop die je hiervoor moet gebruiken. Voor de PS2 is dit de L1 knop, voor de Xbox weet ik het helaas niet. :N

Edit:

kan je die bloemen weggeven dan??

Tuurlijk kan je dat. :) Bekijk maar even deze pagina. Alle gifts voorwerpen (wapens), kan je aan je vriendin geven. Dit zorgt ervoor dat je 1 extra procentje erbij krijgt!

Date nog één keer met Denise, en kijk dan nog eens! Nu moet je normaal gezien in de wagen kunnen. :)

Edit: Hieronder: Goed gedaan! :tu:

Date nog één keer met Denise, en kijk dan nog eens. Nu moet je normaal gezien in de wagen kunnen. :)
ik ben nu aan het koffie drinken dus ik test het zo nog ff ;) ja ik kan er nu in :D zoenen helpt trouwens ook om je procenten makkelijk omhoog te halen, gewoon vaak achter elkaar doen... Bewerkt: door Delanoll

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...