Preddy Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) Als je je muis erop zet, kan je zien wat ermee wordt bedoelt. In dit geval zijn de groen/gele blipjes de restaurants/eetgelegenheden. Bewerkt: 18 oktober 2006 door Preddy Reageren
Dx11 Geplaatst: 18 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) klik, waar de rode blipjes de Dancings zijn. Wat beteken die groengeel blipjes preddy was me voor Bewerkt: 18 oktober 2006 door Delanoll Reageren
SummerBase Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) Dat is heel simpel als je er met je muis over heen gaat zul je zien wat het bolletje (dus de locatie) inhoudt. Zoals je kunt zien is die gele een restaurant de oranje een glaasje en de rode een dansclub. Dit heeft de Crew van WiKiGTA zo gedaan om ervoor te zorgen dat er niet duizenden kaarten komen, want anders is het wat onoverzichtelijk. Helaas kan je er nog niet op klikken/drukken, maar ik verwacht dat ik en de andere medewerkers daar in de vakantie (kerst) wel even vaart in gaan maken. Edit: Preddy was me voor. Bewerkt: 18 oktober 2006 door SummerBase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.